Hoi Allemaal, hier mijn rijtje kruidvattesten. de bovenste is van 2 mei, de middelste van 3 mei, en de onderste van vandaag. heb denk ik vandaag of morgen mijn nod, maar volgens mij word de test steeds duidelijker, dus mag ik er nu echt aan geloven... heb hiervoor een miskraam gehad, maar toen werd de test echt niet duidelijk, bleef een beetje zoals mijn bovenste test nu. Ben dus nog wel een beetje onzeker, en vind het doodeng, maar volgens mij ziet het er goed uit! (mijn banner klopt denk ik nog niet helemaal, vandaag maar eens de gyn bellen voor een echo, en dan erg benieuwd naar de uitgerekende datum. mijn miskraam laatst was op 24 maart, heb een lange cyclus...)
Mooie stijging hoor! Ik snap je onzekerheid, ik heb hetzelfde nu... Maar mijn testen zijn nog lang niet zo knal als die van jou.... Maar gefeliciteerd, je bent zwanger! Duimen voor een plakkerd!!
bedankt voor je reactie. ik weet dat het goed zit, en voel me ook echt zwanger, en toch ben ik iedere keer nog bang dat het fout zit. dus maar weer testen...heb er nu nog 1 van kruidvat en 2 van z&k, dus denk dat ik het weekend nog even door test . hoop voor jou ook snel op een knaltest! wanneer is/was je nod?
Logisch toch, dat je zo onzeker bent? Maar je testen knallen hoor! Lekker! Heb je met je VK iets afgesproken over een vroege echo? Ik mag hier bij de gyn straks bij 6, 8, 10 en 12 weken voor een echo, om die onzekere eerste periode door te komen straks, en de meeste gyns en VK's doen wat extra echo's als je eerder een MK hebt gehad....