Overgevende dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Umm85, 14 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hallo meiden,

Sinds een paar dagen heeft mijn dochtertje ontdekt hoe het is om haar vingertjes/handjes in de keel te steken en te kokhalzen. Nu lag vanmorgen het ontbijt er uit en gistermiddag kwam de opgegeten boterham weer naar boven, pal voor dr op haar tafeltje van de kinderstoel.

Nu heb ik toevallig ook een rampnacht met dr achter de rug (veel huilen, om het uur wakker). En vraag me af of dit een verband met elkaar heeft.
    Zou ze zich echt niet lekker voelen en daarom haar eten eruit werken? Of is dit slechts een fase en vind ze het leuk om zo aandacht te krijgen? Verder lacht ze er wel bij nadat ze haar eten eruitgewerkt had, en nu overdag is ze ook niet hangerig of iets.

Zijn er meer moeders met kindjes die dit doen/deden?

Alvast bedankt!

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Daimy heeft dat ook een tijd gehad, maar die ging er vaak niet van overgeven, wel constant kokhalzen en die vingers achterin haar keel. Ze was toen wel een stukje jonger als jou meisje, ik denk een maand of 9,10. Ik reageerde altijd gelijk met die vingers uit haar keel halen en het leek wel of ze die aandacht heel leuk vond, wij zijn het gaan negeren(op advies van de ha) en toen was het vrij snel over.

maar als ze daadwerkelijk overgeeft lijkt me negeren me wel heel lastig...Volgens mij kunnen ze nog echt niet het verband zien met niet lekker voelen en dat overgeven dan oplucht, dus ik denk niet dat dat het is. Lijkt mij aandacht, maargoed , als jij het dus niet vertrouwd zou ik altijd even je ha bellen, hebben wij destijds ook gedaan.

Dat om het uur wakker worden hebben wij ook, dat is hier van de kiesjes, misschien bij jullie ook kiesjes op komst?

succes iig!

Deel Deze Pagina