leuk vaderdag in spe kadootje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Maria69, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria69

Maria69 Lid

26 dec 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

mijn man en ik verwachten onze eerste en we voelen ons best al een beetje papa en mama. Zondag is het vaderdag en dat wil ik niet ongemerkt voorbij laten gaan. Hebben jullie nog leuke suggesties?

Alvast bedankt en groet,
    Maria

2. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Persoonlijke cadeautjes vind ik altijd het leukst en daarom vind ik het eigenlijk wel moeilijk om hier advies te geven, maar wat ik zelf doe:
    - uitgebreid ontbijtje
    - een papamok van Blond Amsterdam (we hebben veel van dat servies)
    - de naam van de kleine wordt op ons naambordje erbij gezet (hopelijk mist hij 'm niet als ik 'm er zaterdag af haal en hij daarna uit z'n werk thuiskomt...)

3. Maria69

Maria69 Lid

26 dec 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    VGG, wat een leuke idee dat naambordje! Ik ga daar in ieder geval alvast induiken. Superbedankt voor deze leuke tip!

Groetjes,
    Maria

4. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Jullie mooiste echo foto op canvas, denk alleen dat dat niet meer lukt voor vaderdag. En wat vgg ook zegt, dat naambordje heb ik gedaan met eerste vaderdag is ook erg leuk.

5. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ik heb het boek van bastiaan ragas in huis gehaald ('maar je krijgt er heel veel voor terug'). Schijnt een leuk boek te zijn over het aankomende vaderschap.

6. Maria69

Maria69 Lid

26 dec 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

het is gelukt hoor :eek:) Woensdag een naambordje besteld en vandaag met kaart van zijn nog ongeboren zoontje gegeven. Hij vond het erg leuk! Bedankt voor jullie tips, het was echt een leuke verrassing!

Groetjes,
    Maria

Deel Deze Pagina