Hey meiden, Had gisteren middag heerlijk zo'n Perzik maskertje op gedaan, ik had deze gekocht bij Etos. Er stond op Warm masker ... Het was heerlijk .. maaaaar nu is mijn linker wang dus rood, het jeukt en het is enorm warm ... Het stomme is dat het alleen mijn linker wang is en ook niet mijn gehele wang maar het is een soort van L vorm oid .. Gebruik wel eens vaker die maskertjes en heb er nooit last van gehad, zou het dan toch een allergische reactie kunnen zijn ? en moet je dat dan niet over je gehele gezicht krijgen ?? Heb geprobeerd om er een foto van te maken maar dan zie je het niet .. Heeft iemand een tip voor me hoe ik dat jeuken weg kan krijgen?? word er HELEMAAL gestoord van ..
mijn meisje heeft soms ook zo'n plek, ik denk dat het niet percee van het maskertje hoeft te komen, bij haar gaat het altijd na een tijdje weg, ze heeft ook altijd flinke jeuk. een koud washandje kan helpen en talkpoeder ook
Maar zo'n plek heb ik nooit eerder gehad dus denk zelf wel dat het door het maskertje komt anders zou het wel toeval zijn .. ik moet er ook gewoon afblijven maar word zooooooo gek van die jeuk ... pff .. leuk zeg heb ik weer
Lijkt een beetje op wat ik vroeger weleens had, bij de overgang van warm naar koud weer, bultjes,rood en ontzettende jeuk! Maar in jou geval zal het idd wel door het masker kunnen komen, shit zeg. Vooral als het jeukt wil je het liefste blijven krabben
smeer dr anders eens sudocreme op...ziet wel belachelijk uit maar je bent toch binnen.. Ik gebruik het bijna voor alles sinds ik de kids heb en het werkt echt bijna tegen alles. het kan ook een schimmelinfectie zijn
Wilde net sudo zeggen! Ik heb pas door een bodylotion allemaal rode plekken gehad over heel mn lijf...heb toen heel de dag in de sudo gezeten en het was zo weg! En de jeuk was echt gelijk een stuk minder! Thank god! Succes meid!
Leuk zo met de kerstdagen! Haha.....make up doet wonderen.. Maar vervelend zeg, zou best een allergische reactie kunnen zijn. Ik hoop voor je dat het snel over mag zijn!
Nou de luiercreme werkt wel .. Heb het er wel goed dik opgesmeerd ( ben net een sneeuw pop ) de jeuk is wat minder maar nog niet enorm minder .. Ik ga zo make up op doen omdat ik weg moet maar vraag af of het wel verstandig is maar goed ik ga dus echt niet zonder make up de deur uit .. Ik wacht gewoon net zo lang met make up op doen zodat die creme lekker in kan werken ... Heb ook altijd wat met kerst hahahaha Thanx voor de tips meidn
ah joh met al die sneeuw om ons heen en het feit dat het kerst is val je gelukkig niet zo op met een sneeuwpop gezicht
hahahahha nee idd ... Kunnen we nog ff goed lachen hahahah Hier is trouwens wel al het merendeels van de sneeuw weg
En als mensen vragen wat ik heb zeg ik gewoon dat ik me vergist hebt en dacht dat het nu Carnaval zou zijn ipv Kerst .. hahahahahaha lol
ooo dat heb ik ook altijd met warmte maskertjes dan heb je een allergische reactie erop. nooit meer warmte maskers nemen dus hi
@Bolly: Nee idd dat doe ik dus echt nooit meer .. De aardbeien versie gebruik ik ook wel eens en daar heb ik nooit last van .. @Draak: hahahah Ja dat kan ook ja hhaha ..
waren het btw die maskertjes met die gekleurde verpakkingen, waar ok fruit op staat enzo en dan zo wijf met dat desbetreffende masker op dr gezicht?