ff typen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door henriet, 26 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    he moet even weer mijn verhaal kwijt want mijn man wordt er af en toe wel een beetje gek van hoor van dat zwanger gepraat,maar ik ben er denk ik ook best veel mee bezig sinds mijn miskraam.ik ben nu nig ongi maar kan niet wachten totdat voorbij is en wij weer kunnen "klussen"hopelijk is het weer raak en mag het deze keer wel goed gaan!

2. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Ik hoop het ook voor jullie... ik duim met je mee!!! veel succes deze ronde! ;)

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Gelukkig kan je hier volop je hart luchten.. Veel succes!

Liefs

4. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    alleen de maand duurt nu alweer heeeeel lang en dat terwijl ik nog maar net weer ben begonnen!maar goed we hebben goede hoop,het is tenslotte al 2x goed gegaan!we gaan vol frisse moed weer verder,maar ben nu wel al een beetje bang.nu ik 1x een miskraam heb gehad ben ik bang dat ik hem weer ga krijgen hoe kan ik nu dan van de zwangerschap genieten als ik bang ben?volgens mij heeft iedereen dat wel als zij een miskraam heeft gehad.

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Dat lijkt me inderdaad heel logisch! Het blijft onzeker...probeer echt positief te blijven dat lijkt me de beste methode..

Ik duim voor je.....suc6
    Liefs

6. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Henriet, ik hoop dat je snel weer ongi bent en dat jullie er weer voor kunnen gaan!

En die onzekerheid, tja die zal altijd wel blijven. Ik herken het maar al te goed (3 miskramen en nu 15 weken zwanger), maar probeer het onzekere gevoel bewust buitenspel te zetten. Dat valt niet altijd mee, maar het helpt me wel om toch van deze zwangerschap te genieten.

Groetjes, Wendy

Deel Deze Pagina