Vruchtbaar slijm ...?

Discussion in 'Zwanger worden' started by BeebieStar, Oct 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo allemaal,

Ik heb een regelmatige cyclus van +- 28 dagen, Ik heb 19 okt mijn ei gevoeld, dit zou betekenen dat ik mijn NOD op 2 nov zou hebben, heb tijden die dagen van mijn ei wel lekker geklust maar nu had ik gister en zaterdag ineens "vruchtbaar" slijm ( Eiwit achtig, wat je uit kon rekken ) ?? Wel voor de zekerheid nog geklust, maar weet iemand of je ook dit soort slijm kan hebben als je evt zwanger bent ?????

pffffff als dat niet kan ben ik bang dat ik langer moet wachten op mijn NOD :(

2. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    Ik dacht vanwege het vruchtbaar slijm dat mijn ei 22okt was geweest, maar had gister 28okt een positieve ovu test en vandaag enorme last van mijn buik. Sinds 26oktober weer vruchtbaarslijm. Ik vertrouw dus niet meer op alleen vruchtbaar slijm!

Succes meid met wachten! Ik denk toch dat je je nod moet verplaatsen.

3. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ja denk het ook, behoorlijk klote!! :(

4. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Ik had de afgelopen dagen ook vruchtbaar slijm en ineens sinds gister niks meer :(... Wel een redelijk donkerere ovutest vandaag, hopelijk is die morgen weer donkerder en zit mn eisprong er nu eindelijk aan te komen (zit vandaag al op cd 22 :()!

5. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    @Susannelilian, ja maar ik heb mijn eisprong allang gehad.... voor zover ik weet in iedergeval, ik voel ze altijd en werk dus niet met ovutesten, pffff! wordt gek!

6. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @BeebieStar: hmmm, hopelijk is het dan bij jou een goed teken! Met de Kruidvat testen kan je nu al testen, dus als ik jou was zou ik morgen gewoon een testje doen (ik ben altijd erg ongeduldig hihi).

7. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ik ook, maar ben bang voor teleurstelling pfff :(

8. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Maar ja, als je niet zwanger bent dan kan je het toch maar beter weten, dan hoef je ook geen valse hoop meer te hebben. En als je wel zwanger bent dan kan je het niet vroeg genoeg weten toch ;)? Mn duimen draaien voor je, toi toi toi!

9. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ja maar voor je NOD kan het altijd nog fout gaan vandaar hihi... wanneer ga jij testen ?

10. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Ik weet nog niet wanneer ik kan testen, heb mn eisprong nog niet gehad he... Hopelijk komt ie wel snel!

11. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb dus sinds een uur van die kleine steekjes links onderin mn buik net boven mijn bekken zou dit dan mijn eisprong zijn ? Ik heb zondagavond voor het laatst geklust en ivm onregelmatige diensten kunnen we nu niet klussen, dus ik hoop dat zijn zwemmertjes sterk genoeg zijn pfff, weet iemand wanneer ik nu mijn NOD zou hebben ?

Xx

12. Angelhope

Angelhope Bekend lid

Jun 20, 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Net vanmorgen (12dpo) positief getest! Vorige ronde ook, en toen was het een paar dagen later alsnog mis, dus ik ben nog maar heel voorzichtig blij hoor :). Ik ben me er helaas door meerdere ervaringen zeer van bewust dat er nog heel erg veel mis kan gaan, maar toch, de eerste stap is er, en dat is meer dan helemaal niets toch?

Maar bij mij lijken die lange draden 'vruchtbaar slijm' na de eisprong er dus wel degelijk op te wijzen dat ik zwanger ben. Ik hoop voor jou hetzelfde beebiestar!

Succes aan alle wachtenden :)

13. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Oh wat herkenbaar. Ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt en heb 20 oktober een positieve test gehad en heb sinds deze week ook ee vruchtbaarslijm.

Ik lees dus even met je mee.

Ik duim voor goede berichten

14. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

Oct 16, 2012
    760
    1
    0
    Grappig! ik heb dat ook sinds een paar dagen.. Het is alleen niet zoveel als bij een eisprong.. Ik weet dat er bij mijn eisprong altijd ineens een dikke vleug slijm uitkomt.. En nu heb ik kleine beetjes witachtige rekbaar slijm!

15. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ik mag over 2 dagen testen maar ik ga t niet doen denk ik, ik denk dat ik gewoon wacht of de rode duivels op komen, hoop natuurlijk van niet.... :D

16. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

Oct 16, 2012
    760
    1
    0
    Eigenlijk heb je groot gelijk! Beter een dag erna.. Dan weet je zeker dat je op je nod niet ongi bent geworden hihi.. Spannend! Ik ga je volgen hihi.. Ik denk dat ik vrijdag nog een testje ga doen.. Want ja als ik op mijn ongi moet wachten dan weet ik het ook niet meer hihi

17. Angelhope

Angelhope Bekend lid

Jun 20, 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    MamavanNikhil, inderdaad, bij mij ook kleine beetjes hoor. In een ander topic had ik die vraag al gesteld. Omdat iedereen het steeds over 'witte vloed' had, vroeg ik me af of het altijd zoveel moet zijn om een goed voorteken te zijn :(

Maar ik had dus hele kleine beetjes, meestal 1 x per dag, soms 2x, de ene keer iets korter dan weer wat langer. Maar duidelijk anders dan bij voorgaande rondes (laatste ronde uitgezonderd).

Vorige ronde had ik hier ook al eens een topic over gestart (zie vruchtbaar slijm na ovulatie?) en daar reageerden ook een aantal dames met de opmerking dat het bij hen zwangerschap betekende :)

Kortom, het is hoopvol als jullie het ook hebben dames!

Succes met afwachten. Ik ga over twee dagen weer testen, hopelijk is het streepje dan donkerder :)

18. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ga echt helemaal niet testen denk ik, na dat "vruchtbaar" slijm van zaterdag, had ik gister een uur lang enorme buikkrampen rechts onderin mijn buik, echt hevig waren die (geen ongi krampen) dus of ik heb toch mijn ei laat gehad of mijn ei van 19 oktober is 1 of 2 dagen later geweest en heb ik nu alsnog mijn innesteling, hmmmmm wordt zo gek van mijn lichaam.
    Terwijl ik dit typ voel ik iets eruit lopen ( sorry voor de details) ga maar even kijken hopen dat het witte vloed is en geen bloed...... jullie horen het van me :)

19. evian1804

evian1804 Actief lid

Jun 21, 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Dat vruchtbaar slijm waar jij het steeds over hebt is volgens mij niet wat jij denkt hoor. Jij hebt toch een "normale" cyclus van 27 a 28 dgn?? Ik heb namelijk ook vaker een week na mijn ei ineens veel slijm. Inderdaad ei achtig en erg flexible. Heb ook van veel meiden gehoord die dit ook hebben gehad dat zij uiteindelijk zwanger bleken. Iets met baarmoeder dat dan iets doet.. Ik denk dus dat het toch iets met een aankomende zwangerschap te maken heeft. Hopen dat het goed nieuws is..

20. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Bedankt voor je antwoord heb toch nog wel een beetje hoop, maar als ik evt wel zwanger ben, waar kwamen die hevige buikkrampen van gister dan vandaan.... hmm

Share This Page