Hoi meiden, Ik ben op zoek naar een leuk betaaldbaar hotelletje met een leuke activiteit erbij wat mijn mannetje en ik met zijn tweetjes kunnen gaan doen. Een keer echt tijf voor ons tweetjes zonder de kids (die we overigens wel echt zullen missen dan). Niet te duur dus en als activiteit denk ik aan een musical, film, uit eten, zwemmen enz. Voor 1 a 2 dagen. Wie heeft er goede tips?
er zijn nu volgens mij weer fletcherbonnen vanaf morgen bij de kruidvat, kan je weer goedkope hotelovernachtingen mee doen!
ik wilde ook al zeggen vanaf morgen bij kruidvat hotelbonnen voor 10 p.p per nacht ideaal heb het vorig jaar ook gedaan zijn toen 5 daagjes weg geweest. Wij lagen toen in wassenaar en gingen van daaruit naar het strand in schevening of even den haag in enz.. vond dat echt leuk
wij zijn pas naar van der valk bij den bosch geweest, prachtige vernieuwde kamers hebben ze daar en in den bosch kun je rondvaarten onder de stad door doen, klinkt suf maar was superleuk. allemaal leuke eettentjes gezien en in 1 gegeten en ergens anders wezen borrelen