ik heb de thee, mn vriend was al boodschappen aan het doen dus meteen even mn bestelling doorgegeven ben benieuwd of er een explosie plaats gaat vinden!
Gebroken lijnzaad van de Albert Heijn halen, heerlijk door de Joghurt of door de melk met cornflakes. Ik kan bijna met mijn bordje pap op t toilet gaan zitten want ik moet daarna meteen! Succes!
Haha mafkees . Weken?! :O @TS, ik heb zelf niet zo veel tips na alles wat je genoemd hebt. Desnoods eens naar de huisarts gaan?
Hier heb ik er al half mijn leven last van. Wat de laatste tijd weer effe iets beter helpt, is boter op mijn brood smeren (ik eet mijn brood meestal zonder - alleen met beleg).
Ik heb hier zakjes movicol en als het erg mis is tabletjes en een zetpil. Koffie of een energiedrankje wil hier soms ook wel ..veel water drinken.
doe ik als van deze tips niets werkt, maar in t verleden schreef ze alleen maar laxeerniddel voor waarvan ik ontzettend buikpijn kreeg maar waarmee verder niks opgelost werd..
Colon clean. Dat zijn geloof ik oplosbare vezels. Schijnt wel goor te zijn om te drinken En idd 2 kiwi's bij je ontbijt. Succes ermee hoor!
Ah begrijpelijk, laat je weten welke van de tips eventueel het beste werkte? Dan weet ik dat ook voor de toekomst .
Als je alle natuurlijke middeltjes al geprobeerd hebt, kun je ook nog een Dulcolax halen bij de drogist. Hiervan krijg je geen buikpijn en ook niet meteen diarree. Het wordt het er gewoon wat smeuïger van... Lekker praatje zo he!
Ik kan je nu al laten weten dat de stoelgang thee van kneipp die chaii me aanbevolen heeft echt supergoed werkt!! dr staat op dat je het 2 weken moet gebruiken maar na 1 kopje vanmiddag om 15.30 werkt het al perfect! wat een opluchting zeg