Lijnzaad! Door de yoghurt twee eetlepels Je drollen glijden eruit als hete olie in een vuilniszak Zalig Ps: wel je poepgat goed afvegen want het wordt zo smoothie dat er in die anuskringetjes ook poep blijft zitten
Hahahaha, ik viel van de bank van het lachen Voor TS: hier werkt een glas sinaasappelsap altijd goed. Wel goed koud drinken. Ik krijg er krampen van (das wat minder), maar ben dan wel meteen weer helemaal leeg.
Tis wel zo hoor. Mijn poep gaat er ook van plakken, dan kan je blijven spoelen maar er blijven biologische sporen achter in je pot, echt drama. Ts je kan het beste afvegen met nat papier, wel dik genoeg zodat je vinger er niet perongeluk doorheen gaat en je onverwacht een darmonderzoek doet bij jezelf
die thee van kneipp heb ik vandaag ook gekocht en meteen een glas gedronken, ik drink zometeen nog een glas, kan dat kwaad?
ik zou niet nog een glas drinken.. het duurt een aantal uur totdat het werkt en dan is het al soms een explosie er staat ook op de verpakking 1 per dag..
ownee heb te laat gelezen, heb toch 2 glazen op. Ik doe voortaan 1 glas per dag. Hoe lang moet ik het zakje erin laten trouwens?
laxo van roosvicee. pruimen, manderijnen, druiven. Heb dr ook al mn hele leven last van. Ik hoef maar naar wit brood of ongezonde dingen te kijken en mn poep wordt al hard hahahaha.
volgens mij 6-8 min, staat ook op t pakje. ik laat het zakje er gewoon in zitten totdat de thee de juiste temp heeft om te drinken.
Ok thnx op mijn pakje zag ik die info niet, maar hey het werkt echt ! Ik ben al een paar x naar de wc geweest, alles zat verstopt bij mij