Ik ben zondag uitgerekend en nog steeds zijn we niet uit de jongensnaam. We hebben drie namen welke we allebei alledrie even leuk/mooi vinden. We kunnen dus niet verkeerd kiezen, maarja alle namen geven is geen optie ivm vernoemingen. Het gaat om de volgende drie namen: - Matthijs (schrijfwijze staat vast) - Finn - Melle Ik hoop eigenlijk dat mijn gevoel een keuze gaat maken nav de uitslag van de poll. Of het is gewoon een meisje en dan is er geen namen probleem. Bedankt alvast!
Matthijs vind ik juist hartstikke tijdloos, mooie naam! Finn vind ik te populair en Melle een beetje sloom qua klank.
Ik vind Matthijs echt een jaren '80/90 naam, een soort Lindsay of Kevin. Je kan er vaak de leeftijd bij raden zonder ze te zien. Finn vind ik erg leuk en over Melle heb ik geen mening omdat het verre van mijn smaak is maar er is niks mis mee.
Melle . Finn vind ik ook erg leuk maar is geloof ik nog steeds wel aardig populair. Matthijs vind ik ook echt een jaren '80 naam.
100% Melle! ❤ Lieve en zachte naam. Altijd al mooi gevonden Finn: oké, maar meer dan dat ook niet voor mij. Ken inmiddels erg veel Finnen Matthijs vind ik echt een superhoog ouwe lullen gehalte hebben, sorry. Wel de beste schrijfwijze Zelf meer fan van Matthias. Misschien de naam pas geven ná de geboorte? Zodat jullie kunnen voelen welke naam t beste bij jullie zoon past? Succes met de keuze!