Ik heb er nu ook een week of 2 last van, echt drama. Miss Mac, wat erg!!! Het gekke is dat mijn haar ,voor mij gevoel dan, niet opeens voller was tijdens mn zwangerschap. Dus dit komt best als een verrassing...
erg he dat haaruitval. Was nog naar de dokter gegaan ervoor, maar er is dus echt niks ervoor. Ze hebben wel medicijnen, maar ze werken niet volgens hem. Waarom maken ze het dan, denk ik dan. Het is bij mij nu al een maand aan de gang, maar gelukkig wel al een heel stuk minder. Het is zijn geen grote plukken haar meer wat er uitvalt, maar zie nog steeds overal haar liggen.
de enige tips die ik je kan geven; laat je haar zoveel mogelijk met rust, geen chemische troep erin, niet verven, zo weinig mogelijk elastiekjes gebruiken en vitamine B haaruitval na een bevalling is heel normaal maar wel vervelend(ik heb er ook behoorlijk last van) omdat je wanneer je niet zwanger bent dagelijks zo'n 100 haren verliest en tijdens de zwangerschap bijna niks, dus dat opgespaarde haar valt nu uit voor nieuw haar.
Ik kreeg last van haaruitval toen onze dochter 6 maanden oud was, daarvoor echt nooit geen last gehad. Damn, ik dacht dat ik geen haren meer overhield. Overal waar ik liep was er een spoor van haren........... De borstel zat helemaal vol met haren als ik mijn haren borstelde........ Uiteindelijk na 2 maanden kreeg ik er zo genoeg van, want had het in extreme mate. Ik smeerde er toen spul van Andrélon in, dat zorgde er wel voor dat het iets minder werd, en een maand later was het helemaal voorbij.
Hier ook vreselijke haaruitval. Begon zo'n 4 maanden na de bevalling en nu 2 maanden later nog steeds.... ik heb ook echt het idee dat ik niks over hou!
Hier ook heel erg veel last van. Heb altijd een volle bos krullen gehad. En nu is het dun en recht. En ons meisje is 2 juli 2 geworden. Heb vitamine en van de huisarts ketoconazol gekregen. Is voor ernstige hoofdroos normaal maar het werkt heel goed tegen haar uitval.