even een vraagje..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door claartje30, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    ben dus tot nu toe altijd aan de pil geweest. En gisteren eigenlijk pas besloten voor een tweede te gaan. Dit nadat ik het idee had dat ik evt mss wel eens zwanger kon zijn. heb symptonen die ik nog niet eerder gehad heb nl..niet voor mijn nod aan en zo heftig..
    Iig al een meer als 1,5 week buikpijn, rugpij, misselijk, zuurbranden en veel plassen..soms last van mijn borsten.

Hoe groot is de kans op een pilzwemmer? heb hem niet vergeten, niet overgegeven en geen diarree etc..
    Moet binnen nu en 3 dagen ongi worden.. maar was gewoon benieuwd naar de kansen op pilzwemmers.

2. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Geen id....waarom test je niet alvast? Veel testen kunnen al va 4 dagen voor je verwachte mentruatie

3. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    maar als ik uitga van mijn laatste menstruatie dan kan ik pas vanaf vandaag of later testen.
    Ben ook zo warrig en doordat ik er niet mee bezig was heb ik de laatste menstruatie niet opgeschreven. was 5 of 10 jan geloof ik..

Heb een zoon van 6 dut dit is weer helemaal nieuw voor mij :D

4. happymama

happymama Niet meer actief

ik zou gewoon ff een kruidvat test doen 2 voor 5 euro zijn gevoellig en kan een aantal dagen voor nod
    laat het ons weten !
    succes

Deel Deze Pagina