ik hoor de brandweer iemand uit de auto zagen

Discussie in 'De lounge' gestart door Gazy, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gazy

Gazy Niet meer actief

Hemelsbreed nog geen 500m bij ons vandaan is een ernstig ongeluk gebeurd.
    Op een kruizing.
    Ambulances brandweer etc.

Maar dan komt het, het raam staat open en ik hoor hoe de brandweer bezig is met een auto. De rillingen lopen over mn rug. Als mn man de honden uitlaat loopt hij richting die kruising en dan halverwege weer terug. Op de terug weg waren er in eens die sirenes. Ik ben zo zo zo ontzettend blij dat hij niks gezien heeft. Voor 2 - 3 jaar geleden heeft hij gezien hoe een auto over het hoofd van een kind heen reed.
    ( kind is inmiddels hersteld)

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Oh bah, paar weken terug hier ook gebeurd. 1 persoon heeft t niet overleefd. Maar hier kwam toen ook van alles voorbij tm traumahelikopter aan toe.

Wat een nare ervaring voor je man trouwens.

3. Koon

Koon Niet meer actief

Bah dat zijn echt vervelende dingen om te zien/horen. Mijn vriend heeft ooit een zelfmoord op het spoor gezien, ook geen pretje...

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ah bah.. Dat lijkt me niet fijn.. Hoop dat je toch nog hebt kunnen slapen.

5. dekilene

dekilene Niet meer actief

He bah.
    Mijn pap is vroeger uit zn vrachtwagen gezaagd..
    2 kleine auto's wilde hem inhalen in de dikke mist..
    Me vader moest een uur naar 2 mensen kijken zonder hoofd...brrr

6. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh bah kan me voorstellen dat je er de rillingen van krijgt..

dat verhaal van het hoofd van dat kindje en 2 uur tegen mensen zonder hoofd kijken brrr dat krijg je toch nooit meer van je netvlies :(

7. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ben toen ik 19 was door de brandweer uit de auto gezaagd, ik herinner me alleen nog dat ik maar zei dat ik zo'n onwijze dorst had, en constant vroeg of ik al mijn tanden nog had. De traumahelicopter was gelukkig niet nodig, ik werd met de ambulance afgevoerd. Er stonden wel mensen te kijken herinner ik me, net of ze aapjes aan het kijken waren...en één van die apen was ik.
    Ik was passagier, we reden ook op een kruising en het was klokslag 22:00 en de verkeerslichten sprongen op oranje. Wij reden op de "doorgaande" weg, de voorrangsweg en toen kwam er een auto van rechts aanrijden met een noodgang (volgens het politie rapport rond de 90km ) en die ramde ons aan de zijkant ( waar ik zat ) De man die dat deed dacht dat het verkeerslicht op oranje sprong voordat ie rood werd.....helaas:(

8. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Erg hé:(
    Daar kan een mens serieus een trauma aan over houden

9. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    e

ja ik denk echt dat je dat niet snel van je netvlies krijgt :(

10. Gazy

Gazy Niet meer actief

Ik lees net online dateer geen voorrang is verleend en 1 van de bestuurders met onbekend letsel naar het ziekenhuis is gebracht

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ow gatsie wat naar zeg.. Kan me voorstellen dat dat geen lekker geluid is.. Gelukkig heeft je man het idd niet zien gebeuren, dat van dat kindje is al traumatisch genoeg :( Mijn vriend heeft ook ooit iemand op een boom zien rijden.. Toen hij ging kijken om te helpen was de mevrouw al overleden.. Heel naar :(

12. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Vorige week zagen we een aanrijding gebeuren op de snelweg. Manlief stopte en ging het eea regelen. Ruim een uur op snelweg gestaan in de hitte met een 4 weken oude baby in de vangrail. Een vrouw moest er ook uitgezaagd worden.

13. Leanna

Leanna Actief lid

12 apr 2013
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah, dat is heel sneu :(.

Deel Deze Pagina