Verschrikkelijke Schoonvader!

Discussie in 'De lounge' gestart door koppel, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koppel

koppel Niet meer actief

Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik gaan om met een stel die een zoontje heeft van 15 maanden en zwanger proberen te raken van de 2e. Ik ben heel erg blij voor ze en super enthiousiast voor ze. Dat is niet het probleem. Maar vanaf de dag dat die kleine van hun geboren werdt, heb ik zelf ook een zwangerschapsdrang ontwikkeld. Als ik zie hoe mijn vriend omgaat met die kleine... gewoon fantastisch :D Ik wil het gewoon zo graag dat het echt moeilijk wordt. Ik heb het er veel over met mijn vriend en ik weet dat hij het zelf ook wel wilt.

Alleen nu eet hij iedere donderdagavond bij zijn pa, en zij vertellen mekaar zo beetje alles "denk ik". Want opeens wilt hij niet meer en maakt die opmerkingen als (mijn pa zou een hartaanval krijgen) :( Ik begin het echt zat te worden. Maar ik kan hem toch niet verbieden nog bij zen pa te gaan eten?! Wat een dillema. Ik ben heel hard aan het sparen en we zouden het echt kunnen redden. Soms denk ik gewoon, ik neem de pil niet meer in. Voor me vriend wel even schikken maar daarna een super leuke verassing. Hij zegt dat hij me nooooit zou verlaten als ik zwanger zou zijn.

Wat moet ik doen?

2. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    nou,gewoon netjes je pil blijven slikken in ieder geval!

Dat zou echt min zijn als je hem zo voor het blok zet.

Laat het anders een paar weken rusten,en begin er dan voorzichtig weer over.Kan ook een angst van hem zijn omdat je wel ineens serieus word he!

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Dat is lastig ja!
    Zou in ieder geval nooit de pil stiekem niet meer gaan slikken want een kindje neem je immers samen en je kan je vriend niet meer of meer opdringen om het op die manier te doen.
    De verrassing zal zeker groot zijn maar of hij het op die manier wilt en zou jij kunnen leven met dat geheim?
    Ik zou zeggen praat er eens heel goed over en misschien dat jullie kunnen beslissen wanneer jullie voor een kindje kunnen gaan.
    Een kindje moet gewenst zijn door beide ouders.
    Ik ben van mijn dochtertje onverwachts zwanger geraakt maar we stonden beide er achter toen we dachten dat ik zwanger was.
    En tja,je schoonvader....
    Mijn schoonmoeder zei ook dat het niet slim van ons was en mn schoonvader was al helemaal over de rooie toen we bekend maakte dat ik zwanger was.
    Maar nu zijn ze dol op Lieve en helemaal bijgedraaid.
    Maar goed,ik kan me niet mengen in de situatie want ik ben dr niet bij en ken ze niet natuurlijk.
    Ik zou het er goed over hebben met je vriend en dan weet je waar je echt aan toe bent.
    Denk dat beide gewoon goed over de gevoelens moeten praten.
    Succes en hopelijk komen jullie er samen aan uit!

4. koppel

koppel Niet meer actief

Jaah dankjewel... Nu ik dit ook teruglees, zou ik dit ook nooit kunnen doen. Maar het is gewoon vervelend dat hij altijd omgepraat wordt door zijn pa. En mischien moet ik gewoon maar een keer mee eten op donderdagavond. Want ik ga me vriend ook niet verbieden daar nog te eten.

Maar in ieder geval bedankt. Het is denk ik meer dat ik het gewoon even van me af moest schrijven.

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik zou niet stoppen met de pil in ieder geval zonder medeweten van je vriend :( Als zijn vader al zo beinvloedbaar is, waarom zou hij het dan wel opeens leuk vinden als je achter zijn rug om zwanger word.

Zou eerst goed met je vriend gaan praten hoe het komt dat hij er opeens drastisch tegen is, en of dat misschien met zijn vader te maken heeft.
    Als hij ECHT graag een kind wil met jou dan kan niets of niemand hem op andere gedachten brengen, dus hij zal misschien wel willen maar nog ergens twijfels hebben en heeft zijn vader daarop ingespeeld.

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Snap dat je het van je af moest schrijven.
    Als je zo graag een kindje wilt dan wil je het liefst zo snel mogelijk.
    Wij zijn bezig voor de 2e en het kan mij niet snel genoeg gaan;)
    Goed idee om eens een keer meer bij zn ouders te gaan eten.
    En misschien bedoeld zn vader het niet verkeerd.
    Maar sommige mensen kunnen het net verkeerd overbrengen maar bedoelen ze het niet verkeerd.
    Neem de tijd er voor ook al is dat moeilijk.
    Je bent nog jong denk ik
    Weet niet hoe oud je bent?
    Maar als je jong bent dan heb je alle tijd nog.

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    huh? ik snap helemaal niks van het verhaal..lijkt wel of er een stukje mist!
    Wat voor opmerkingen maakt je schoonpa dan?

kus miek

Deel Deze Pagina