Hallo! Wie heeft er voor mij een plastic lepeltje van nutricia, hij zat volgens mij in 1 of andere doos... Hij is groen en heeft een lange steel, mijn dochter is nogal gevoelig in haar mond en deze s zo fijn... Ik wil er wel iets voor betalen eventueel! Alvast bedankt!
PB me je adres maar even, dan stuur ik m je wel op. Wordt dan wel vrijdag dan ik m op stuur. Ik moet morgen de hele dag werken n heb dan geen tijd om een wat grotere envloppe te halen. Je hoeft er niets voor te betalen hoor.
Ohw echt? Dat is echt superfijn!!! Wil je ook net de verzendkosten?? Ik ga even kijken hoe ik je een pb kan sturen, nog nooit gedaan haha
Nee joh hoeft niet. Ik haal vrijdag even een bubbeltjes envloppe (als je snapt wat ik bedoel en daar 2of 3 postzegels op, dat moet voldoende zijn. Ik heb m wel 1x gebruikt, maar mn zoontje vind m niet fijn.
dit geweldige lepeltje hebben ze al jaren en als je dr nog meer nodig heb.... meestal als je ze mailt krijg je ze thuis gestuurd
Helaas, heb het net gevraagd maar je kan ze sparen zei ze, ik heb even gekeken bij de spaaractie maar dat zijn andere Gelukkig heb ik twee mensen bereid gevonden hier die ze willen afstaan!
Ik heb toen met Nutricia gechat. Dat kan via de site van Nutricia en aangegeven dat ik de lepeltjes erg fijn vind en graag extra lepeltjes wilde kopen i.v.m. oma's. Ik hoefde toen alleen maar mijn adres op te geven en kreeg ze toegestuurd (gratis). Ik weet niet of het nog steeds zo is???