Hallo allemaal. Even onder een 2e account aangezien ik nieuwschierige vrienden heb die achter de naam aan het gissen en zoeken zijn. Eindelijk na maanden ruzieen (ja helaas wel) zijn we eruit. We weten niet wat geslacht is van ons kindje en een meisjes naam hadden we al ruim voordat we aan kinderen dachten maar eindelijk zijn we uit de jongens naam Rens. Aangezien ik niet van nederlandse namen houd en mijn vriend niet van Engelse namen (ik juist wel) was het een hele strijd. Nu willen we alleen graag een 2e naam erbij eventueel voor de doop maar ook vooral voor de leuk (is bij het eventuele meisje ook namelijk) Hebben jullie leuke ideeen? Deze naam hoeft niet nederlands de zijn dus in dat opzicht staan meerdere opties open maar vind het ontzettend moeilijk hier een leuke 2e naam bij te verzinnen. De achternaam begint met een M dus dat is eventueel iets om over na te denken qua 2e naam dat er geen woord staat of net wat. Alvast bedankt.
Moet zomaar een naam zijn? Heb je niet iemand, die je wilt vernoemen ? Of een naam met een bepaalde betekenis ?
Nee vernoemen vind ik zelf persoonlijk niks... We zoeken een naam die er leuk bij past maar zonder specifieke reden. Gewoon voor het mooi en extra hahaha. Voor de meisjes naam hebben we ook een 2e naam erbij die leuk bij de 1e naam past. Ook vind ik het op brieven en dergelijke netter staan als er 2 voorletters staan en dan een achternaam.
Rens Ruben M. Rens Alexander M. Rens Joshua M. Rens Valentijn M. Rens Quinten M. Rens Tycho M. Rens Bodhi M. Rens Fender M. Rens Jayden M. Rens Daniel M. Rens Marlon M. Rens Christopher M. Rens Jethro M. Rens Kingston M. Rens Jeremy M. Rens Logan M. Rens Jacob M. Rens Donovan M. Rens Romeo M.
Rens Joas Rens Sebastiaan Rens Emiel Rens Otis Rens Ingmar Rens Jaïr Rens Mendel Rens Jurre Rens Daniel Rens Tobias Rens Liam Rens Thomas