Oké, ik ben echt totaal inspiratieloos voor een leuke jongensnaam. Meisjesnamen zijn nooit een probleem geweest, maar ik kan gewoon geen leuke jongensnaam verzinnen. Wie helpt mij? Alvast bedankt 👍🏻
Ligt eraanwat je smaak is. Hou je bv van Hollandse namen, of juist wat meer buitenlands? Lang/ kort? Hip of ouderwets? Ben zelf nooit zo goed in die lijstjes die mensen hier er gewoon uitrollen maar daar komt vaak wel goede inspiratie voorbij.
Misschien kunnen we iets beter helpen als we de naam van je dochter weten? Zoektocht is nu heel breed
Okee.. Wij krijgen nu een meisje, maar als het een jongen zou zijn hadden we een lijstje met Fons, Noud, Dirk, Derk, Lennart.. Verder wat willekeurige namen uit m'n omgeving; Guus, Jules, Jort, Hidde, Thijs, James, Dex, Bart, Floris, Duuk, Sam, Teun, Tijn, Philip, Jurre, Brian, Julian... Succes
De namen uit ons lijstje waren: Thomas Alex Benjamin Tobin Levin Gijs Julian Revy Ruben Jurre Lars Leon Lucas Jesse Joas Jonah Wessel Merlijn Ryan Sebas Jens Rens Mattijs Roan We hebben hem uiteindelijk colin genoemd
Dan ga ik maar gewoon een hele lijst geven. Hopelijk zit er iets tussen: Aiden Aaron, Aron Benjamin Bas Boaz Bodhi Brent Chris Cas Damian Daniël Dex, Dax Duuk Dylan Enzo Evan Fabian Florian, Floris Hessel Hugo Hidde Ivan Jason Jens, Joes Jesper Jax Joël Jesper Joshua Koen Lex Loek, Luuk Marijn Mats Mika Max Matthijs, Matthias Melle, Mels Morris Niek Nathan Nino, Nilo Oscar Owen Olivier Quinten Ralf, Ralph, Rafael, Raphael Ravi, Revi Roan, Ryan Rein Rens Silvijn Sam Seth Siem, Sieb, Siep Sverre Thije, Teije Timo Tobias Yannick
Er zijn sites waar je de naam van broertjes/zusjes kunt ingeven en dan krijg je een lijstje met bijpassende namen. Ik ga even voor je zoeken.
Of Voornaamwijzer « Naamkunde Ik wil je in pb eventueel ook wel helpen. Hier een heel alfabet aan willekeurige namen: Aaron Abel Adam Alexander Alger Arnoud Berre Casper Daan, Dani Daniël Erik Faas Fedde Feie Fender Fenno Gus Hessel Hidde Ivo Jack James Jan Jay Jelger, Jeljer Jelle Jelmer, Jelmar, Jolmer Jelt, Jelte Jerre, Jorre, Jurre Jesper Jibbe Jilles Jimme Jip Jisse Joey Jonathan Joren Joris Krijn Lenn, Lennon Mason Mees Melle Menno Morris Nanne Nathan Nisse Noah Olaf Oscar Otto Owen Pelle Pieter / Piter Pim Quint Ravi, Revi Rense, Rinse Roan Ronne Sam Sjoerd Sytse Teije / Tije Thijs Tibbe Tijn Tobias Twan Tygo Ubbe Vikas Viko / Vico Wessel Willem Wout, Wouter Xander Yrian Zef
Wat voor een soort naam heeft je dochter? Lang, kort, Hollands, Engels, anderstalig, hoeveel lettergrepen, netjes, stoer, lief? Namen die ik mooi vind: David Simon Nathan Benjamin Chris Christopher Christiaan Jacob Noah Jonah Gijs Roel Dirk Samuel Manuel Elias Sjoerd Pieter Tobias Marijn Ravi Noud Seth Sebastiaan Julian
Voor een meisje hadden we zeker wel 15 namen voor een jongen 2 haha. Vindt jongensnamen een stuk moeilijker omdat ik het niet zo snel leuk vindt. dus dat was makkelijk kiezen, mijn man riep al bij de eerste zwangerschap dat hij een bepaalde naam voor een jongen wou en die naam kwam nu weer terug dus klaar naam gevonden haha...... weet niet van wat voor soort namen je leuk vindt. Ik hoorde laatst de naam skyler verder vindt ik wel leuk: Siem Tim Kai Sepp Ryan Nick Bas