Ik ben bezig met de suprise voor mijn schoonbroer, en wil een vragenspelletje maken (bij elk verkeerd antwoord moet hij zijn kado verder dichttimmeren ). Nu ben ik op zoek naar 6 leuke, grappige weetjes/ vragen die ik kan stellen. Het moet niet al te serieus zijn, maar wel moeilijk genoeg. Liefst zie ik dat ie 4 vd 6 vragen fout beantwoordt. Dan moet ie echt moeite doen om zijn kado uit die dichtgetimmerde houten doos te krijgen En ik heb vragen nodig waarop maar 1`juiste antwoord mogelijk is. Liefst iets van weetjes, maar het moet niet al te serieus worden zeg maar. iemand ideeen?
Welke planeet staat het dichts bij de aarde? Hoeveel minuten zitten er in een week? Waar komt de zon op? Waar komt de kerstman vandaan? Welk dier is het snelst? Hoeveel liter bloed heeft een mens gemiddeld? Noem drie rendieren van de kerstman. Noem drie dwergen van sneeuwwitje. Langste rivier, hoogste berg enz.. Succes!
heb tig in een pps staan mssch ff je mail adres mailen zodat je zelf kan uit zoeken wat bij hem past.
Deze zijn leuk!!!! (met goede dosis humor hhehehe) Nu nog de antwoorden even opzoeken. Sneeuwpop, ik stuur je een pb...
haha, deze ga ik ook onthouden.... je hebt dus planken liggen en spijkers en die moet hij zelf om zn cadeau heen timmeren, of heb je al wat voor getimmerd??? leuke vragen ook trouwens.
dacht ook aan een vraag a la: hoe noemen de 3 koningen of zo of hoe noemen de teletubies maar zo heb je er precies al veel. je kan ook ingredienten van een cake vragen of hoelang de dracht van een olifant of dergelijke is.
Ik heb de goedkoopste mdf-plaat gekocht, en in 6 gelijke vierkanten laten zagen. Hiervan heb ik een doos getimmerd, de deksel zit dan los. Daar heb ik 12 spijkers half ingestoken (schuin). Bij elke verkeerde antwoord moet hij 2 spijkers helemaal erin slaan, die zetten de deksel steeds meer dicht. Na het spelletje moet ie op zoek naar een breekijzer om zijn kado te openen