Help! Leuke zwangerschapskleding moeilijk te vinden?!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mariejowlijn, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariejowlijn

9 jan 2019
    41
    37
    18
    Vrouw
    Secretaresse
    Almelo
    De slankste ben ik nooit geweest .... Maatje 42/44 .... met vlagen een keer 46.
    Altijd maar lijnen, maar het snoepen is zo lekker! Vreselijke strijd ...

Nu ben ik 24,5 week in verwachting. En nu 'mag' ik wat dikker worden. En dat begint
    ook flink te komen. Mijn probleem is alleen: ik vind geen leuke zwangerschapskleding
    of het past gewoon niet!! Ik mag morgen weer naar het postkantoor en alle bestellingen
    retour doen ....

Ik heb ook nog eens een representatieve baan, ik ben secretaresse. Maar de dingen
    die ik normaal droeg kunnen niet meer. Ik loop nu in truien op mijn werk of een vestje
    maar eigenlijk kan en moet dit wat netter. Ik voel me heel slonzig.

Maar ik kan werkelijk niets vinden ....

Kennen meer dames dit? Waar haalden jullie je kleding?

2. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Ik draag eigenlijk alleen zwangerschapsbroeken. Die bestel ik bij h&m. Een enkel kledingstuk bestel ik bij Asos. Verder draag ik gewoon "normale" bovenkleding. Blousjes die ruim vallen of ik haal deze een maatje groter. Andere bovenkleding waar gewoon genoeg rek in zit.

Mariejowlijn vindt dit leuk.
  3. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb dezelfde maat als dat jij hebt....nu dus even tijdelijk 44/46.....ik ben trouwens wel 1.81m lang.

Ik heb eindelijk zwangerschapsbroeken kunnen vinden die mij passen, maar weet niet of je donkere skinny jeans leuk vind en aan kan naar je werk...ik gelukkig wel....

Aanrader voor jeans is Sophia Plus size van Love2Wait, die is er in een donkere denim (is niet echt jeans stof, maar super stretch en ook goed lang....ik koop deze bij de Wehkamp en dan de “kleinste” maat en die zit perfect....ik heb er twee gekocht...eentje in een iets lichtere denim en dus die donkere...hij is er ook nog in het zwart.

Ook de Noppies otb Mena Plus Dark Stone jeans is een prachtige jeans.....ook daarvan voor onze maat dus de “kleinste” maat nemen ;).

Verder vind ik de truien van Noppies en Supermom wel erg leuk....

Ik koop Noppies en Supermom trouwens op Otrium.nl scheelt echt behoorlijk wat.

Succes, het is geen makkelijke zoektocht pfff....

4. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Skinny donkere jeans (goede tip in bovenstaande post) met een blouse en een blazer. Of jurkjes met een donkere panty. Ik heb een rechtvallend zwart jurkje, dat kan voor veel gelegenheden.

Ik vind zwangerschapskleding ook niets, maar de broeken zijn wel ok.

5. Stakato

Stakato Niet meer actief

Het is misschien goed voor ons om te weten wat je normaal gesproken draagt, wat je stijl is of wat je zoekt? Ben je een broekenmens of juist niet, bijvoorbeeld?

6. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Bij next heb je mooie nette zwangerschapsbroeken,blousjes en shirts.

7. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    H&M heeft fijne broeken, zitten heerlijk. Een mooie blazer hoeft niet persé positiemode te zien, misschien een maatje groter. Zwangerschapsshirt eronder en je hebt een nette outfit. H&M heeft ook leuke jurkjes en positie panty's.

8. Mariejowlijn

9 jan 2019
    41
    37
    18
    Vrouw
    Secretaresse
    Almelo
    Thanks voor je reactie!

Ben helaas wat kleiner, maakt het ook lastiger. 1,67m kort haha.

Ik heb nu een zwangerschapsbroek van Bonprix aan, die bevalt me wel.

Het gaat me ook voornamelijk om de bovenkleding. Thanks voor jouw tips ik ga er eens kijken!

Ik heb van de week wat besteld van Mamalicious maar het kan weer retour.
    Ben ik dan echt al zo huge.... pfff.

9. Mariejowlijn

9 jan 2019
    41
    37
    18
    Vrouw
    Secretaresse
    Almelo
    Ja ben wel meer een broekenmens. Skinny jeans enzo.

Hoewel mijn vriend het nu juist heel leuk zou vinden als ik een rokje ga dragen ofzo.
    Een jurkje durf ik niet zo aan. Ben dus niet zo heel lang en draag al aardig wat gewicht
    met me mee....

10. Mariejowlijn

9 jan 2019
    41
    37
    18
    Vrouw
    Secretaresse
    Almelo
    Thanks ik ga er eens kijken!!!

11. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Als je je representatief wilt kleden is dan niet gewoon een lekkere legging of panty met een leuk jurkje wat?? Ik droeg dat heel veel. Jurkjes genoeg te vinden!

12. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Noppies heeft ook mooie nette bovenkleding. En die blousjes valen vaak beter dan die van mamalicious. Ik vind zelf de skinny jeans van lidl heerlijk zitten.

13. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Ik heb alles bij bon prix besteld, die gaan tot maat 54 als het moet. Ik heb een paar broeken gehad daar die erg lekker zaten en shirts waren vooral nog van mezelf van voor de zwangerschap, maar uiteindelijk ben ik overgegaan op jurkjes. Ik heb daar zwangerschapsleggings en 3 jurkjes besteld waarvan 1 nette jurk waar ik altijd complimentjes over krijg hihi :)

14. Line85

Line85 Bekend lid

27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Ik heb hetzelfde probleem, alleen heb ik maatje 46.
    Ik bestel ook alles via h&m, wehkamp en bon prix. Maar Zalando heeft ook leuke kleding. Kun je ook even kijken en anders gewoon plus size nemen

15. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Ik heb geen grotere maat maar ik had kleren van h&m, supermom en mamalicious. Daarnaast droeg ik ook basic truitjes van de vero moda/only en dan de extra long truitjes. Die kun je gewoon in je eigen maat bestellen.

16. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik vind het altijd gek als mensen zeggen dat ze shirtjes tot het einde van hun zwangerschap droegen, ik ben nog geen 20 weken en de meeste van mijn t-shirts zijn echt al te kort o_O

Ontopic: ik vind het ook moeilijk om leuke dingen te vinden. Nu net wel van zalando een leuke jurk van Dorothy Perkins gevonden :)

17. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Dat met die shirts had ik bij de eerste, toen kreeg ik met 37 weken te horen dat ik "al" een buikje begon te krijgen. Bij de 3e vroegen ze halverwege al of ik bijna uitgerekend was.

Kwa merken vond ik vooral bonprix, c&a en h&m fijn.maar die zijn al vaker benoemd.

Mariejowlijn en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  18. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Ik heb wat broeken aangeschaft bij de H&M, voornamelijk leggings. Heerlijk een enorme verademing

19. Manara

Manara Lid

5 mrt 2019
    20
    5
    3
    Vrouw
    Jurkjes met leggings of panties! Ik kan ook met de beste wil van de wereld niet meer mijn normale bovenkleding aan, en broeken komen vaak heel nauw. Ik zou echt voor jurkjes gaan - dat staat juist ook leuk als je wat kleiner en steviger bent!

Als je wat kleiner bent, zou ik next of asos aanraden voor zwangerschapskleding: ze hebben veel nette, hippe dingen en omdat het veelal Britse merken zijn, zijn ze gemaakt op een korter lichaam (gemiddelde vrouw is daar maar 1,62).

20. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Leuk je tips! Heb je ook tips voor de lange vrouw? Pas Mn normale bovenkleding ook niet meer

Deel Deze Pagina