Hallo, Heb misschien een domme vraag maar moet een zwangerschapstest met ochtendurine? Mijn eerste test deed ik namelijk overdag en was nega.. Zou egenlijk moeten wachten tot de 21e maar heb geen geduld!
Nee hoeft niet perse, maar zorg wel dat je even van tevoren niet teveel gedronken hebt zodat je urine wel geconcentreerd is.
nee het hoeft niet per se..maar als je vroeg test (voor je nod) zit in je ochtendurine de meeste hormonen en is de kans op een positieve test als je zwanger bent het grootste. Succes!
Hoeft niet persee met ochtendurine maar als je NOD pas op de 21e is dan ben je echt veeeeel te vroeg! Op zijn vroegst zou ik dan pas 17 april testen. (zondag dus!) Je zit nu pas 5 dgn na je eisprong.. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Dat is nu net het probleem vermoed dat ik al langer zwanger ben dus weet het niet.we gaan het proberen en zien het wel
Ben even zo vrij geweest om in je berichten te kijken... Als je al 1,5 week klachten hebt, die idd veroorzaakt worden door een zwangerschap, dan had je test iig nu ook al positief moeten testen met middagurine... Je kunt trouwens ook niet echt spreken van een NOD als je net stopt met de pil..? Ben je middenin de strip gestopt? van te voren pillen vergeten ofzo??..... je lichaam kan ook ERG van slag raken, door de onregelmatigheid....
Wist ik het maar.. Ik heb vanmorgen een bloeding gekregen zoals ongeveer op de 2e dag van je menstruatie (als je de pil gebruikt) en op het moment is het weer minder maar nog wel aanwezig.. Is erg vervelend die onzekerheid en vooral omdat een test nog te vroeg is en omdat je te veel leest op dit moment..
Ik ben pas afgelopen zondag gestopt met de pil, verder wel enkele keren een pil vergeten maar altijd zonder condoom seks gehad.. Ik vermoed dat op dit moment mijn lichaam aan het ontpillen is of dergelijke want mijn menstruatie zou pas de 21e moeten zijn.. Ik ben op het einde van de 2e stripweek gestopt.. En dat je in mijn berichten hebt gekeken geeft niet hoor,dan kun je ook het beste reageren vind ik..