Hoi hoi Ik werd vanmorgen wakker en had heel lichtroze bloedverlies, de rest van de dag daarna niet meer... Wel werd ik vanacht een keer wakker van hele erge krampen! Morgen moet ik voor het eerst naar de verloskundige voor een intake.. best spannend allemaal. Maar wat kan dit geweest zijn? heb wel de hele dag door buikpijn.. graag jullie reacties Liefs Danielle
ja meissie het kan van alles zijn. heleboel vrouwen hebben bloedverlies zonder dat er wat gebeurt maar het kan helaas ook negatief zijn. gewoon even afwachten ben ik bang,. gr kim
ik heb ook bloed verlies, maandag avond begon het met oud bruin, het stopte gisteren middag. en vanmiddag ineens helder rood en nu weer gestopt ben vandaag 5 weken. ik weet hoe je je voelt
Ik heb een MA gehad voor mijn dochter en toen zelfs al was de gynaecoloog duidelijk. Enkel bij helderrood bloed mag je je zorgen maken. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Ik duim voor je dat alles oké is! Liefs Kitty
Hoi hoi Nou vanmorgen voor de eerste keer bij de verloskudige geweest voor de intake. pff wat een info! Heb de vraag gesteld van het lichte bloedverlies: - Te hard persen bij ontlasting - Sex of toch gewoon iets bloed aan de onderkant van de baarmoeder (die heel gevoelig is en doorbloed) dat is dan vermengd met je afscheiding. Wanneer er echt iets aan de hand is: Hele erge aanhoudende krampen en wanneer je veel bloed verlies met stollingen hebt! Hopelijk hebben jullie er ook iets aan en ik ben helemaal gerust gesteld! 8) Liefs Danielle