nee toch?

Discussion in 'Miskraam' started by babs123, Oct 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babs123

babs123 Lid

Oct 5, 2007
    19
    0
    0
    meiden,

Ik ben nu 6 wk. zwanger en heb ontzettend last van mn rug en onderbuik. Dezelfde pijn die ik heb als ik ongesteld moet worden. Is dit een teken dat het mis zal gaan? dit zal dan de 2e zijn....pfff...begin me ernstig zorgen te maken.

Groetjes...

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Babs, ik kan me je onzekerheid voorstellen. De eerste weken van m'n eerste zwangerschap heb ik steeds het gevoel gehad toch ongesteld te gaan worden, had dezelfde buik- en rugpijn. Uit deze zwangerschap is een prachtige dochter gekomen.

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Wanneer je hele hevige kramp, in combinatie met bloedverlies hebt, kan dat een mk betekenen. Alleen het gevoel dat je ongesteld met worden, hoort gewoon bij je zwangerschap hoor meid.

4. Niet meer actief

spannend meid
    maar het wil helemaal nog niks zeggen..
    hopelijk blijft het allemaal goed gaan
    veel succes meid ;)

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    hoi,

ik kan je ongerustheid niet wegnemen, maar ik weet wel dan ongesteldheidspijn tijdens een zwangerschap regelmatig voorkomt.
    dit heeft met het oprekken van je baarmoeder te maken geloof ik.
    ik heb er zelf ook last van gehad, gedurende de zwangerschap had ik er af en toe last van, maarre zie banner!

ik wens je veel succes en hoop voor je dat alles goed zal gaan!

liefs joyce

ps mocht je je toch echt zorgen maken, gewoon de vlos bellen!

6. mommie

mommie Lid

Jul 4, 2007
    99
    0
    0
    Gevangeniswezen
    @ Babs123 je bent niet alleen in met de buikpijn en onzekerheid..ik heb het ook was eigenlijk wel een beetje blij dat ik dit zat te lezen, dacht dat niemand deze pijnen had..ik heb dit met de zwangerschap van mijn 2 jongens niet gehad..
    Sterkte meid..

7. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

Oct 4, 2007
    2,090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede

babs123, iedereen voelt natuurlijk weer wat anders...zelf heb ik 3 miskramen achter de rug en het begon wel met onzettende rugpijn en buikpijn...net ongi pijn, maar dan dubbel zo erg..Ik wil je niet bang maken, maar je kan meestal maar beter van het negatieve uitgaan dat het dan toch positief is...dan dat je maar steeds leest dat die pijnen er maar bij horen en het strax negatief is..Maar ja, ik lees dat je nog niet bloedt, dus misschien gaat het dan nog goed...Ik hoop het voor je...

Liefs Latoya

8. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hoi meid, ik weet niet hoe het verder met je gaat maar ik kan je wel zeggen dat rugpijn en buikpijn niet per se negatief hoeft te zijn!
    Heb het ook ervaren in het begin.

De pijn die ik heb gehad bij mijn mk in mei was vooral heel erg hevige onderbuikpijn, alsof de baarmoeder samentrekt gepaard met bloedingen... Heel ongemakkelijk.

Maar ik wens je veel succes en probeer toch positief te denken ;)

Share This Page