Hallo dames, ik probeer nu al verscheidende keren een lilypie banner erop te krijgen, maar het lukt me niet! Miss zien jullie wat ik fout doe. Ik ga naar www.lilypie.com daar druk ik op trying to concieve dan kies ik een banner dan kies ik een poppetje dan vul ik mijn cycluslengte, 1e dag laatste ongie, kleur voor de achtergrond in dan druk ik op de bb e.d. code knop die kopieer ik en plak ik in handtekening hier op zp Maar dan druk ik op voorbeeld, en dan krijg ik alleen de code die ik geplakt en geknipt heb te zien Kunnen jullie me hierbij helpen? De banners van lilypie zijn namelijk zo cute!
Uhm..... ik heb ook al de hele dag ruzie met de banners Uiteindelijk is het me wel gelukt, maar wel met veel geduld en veel puzzelen.
Voorbeeld : Als je dit als copy krijgt: dan moet je overhouden, en de rest weghalen wat er voor & achter staat. dus url= Lilypie - Pregnancy, baby and parenting tickers.] en [/url] weghalen Wat je overhoudt plak je in je handtekening. Dan moet het lukken Succes !
Als je even naar gebruikersinstellingen gaat, dan naar handtekening, kan je daar wat leuks of praktisch invullen Als je ook een plaatje wil, vul je die in bij avatar. Veel succes! Als het niet lukt dan hoor ik het wel!