Wij zijn een beetje aan het rondneuzen voor een buggy. Nou vinden we de Maclaren erg mooi maar ook prijzig. En ik denk dat wij hem niet heel erg veel gaan gebruiken. Nu is ons oog gevallen op de Chico Liteway maar daar heb ik een paar negatieve revieuws over gelezen... Dus we lopen een beetje vast Welke buggy hebben jullie en zijn jullie tevreden? Hoevaak gebruiken jullie je buggy?
Wij hebben de Topmark T2009 en we zijn erg tevreden. Hij kan in ligstand waardoor mijn zoontje lekker kan slapen en hij rammelt nauwelijks. Hij is erg geschikt voor lange mensen! Hij heeft 68,- gekost en is het geld meer dan waard!!
Nuna Pep! Prijzig maar een ontzettend fijne buggy. Denk dat je vergist in hoe vaak je de buggy uiteindelijk zult gebruiken!
Ik twijfelde tussen de Chicco en de Koelstra. Na her en der wat meningen gehoord te hebben van anderen ga ik voor de Koelstra.
safety first hebben wij. Luxe buggy voor een acceptabele prijs. Heeft 7 standen en kan dus ook helemaal plat. Wij zijn zeer tevreden en gebruiken hem al 2,5 jaar zeer intensief. Hebben de buggy opzet van de wagen nooit gebruikt maar zijn gelijk deze buggy gaan gebruiken. Het voordeel is dat ze al zeer klein hierin kunnen omdat het soort lusjes heeft ( baby stand) zodat het kindje niet naar onderzakt.
Zo! Dat zijn veel verschillende meningen.. Nog meer uitzoekerij.. Haha alvast bedankt! Nog meer ervaringen?