Momenteel ben ik bezig om het bedtextiel uit te zoeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ons meisje word begin April verwacht dus welk deken uit de kabelserie kunnen we het beste nemen? - Chenille - Teddy - Uni
ik weet niet precies welke welke is, maar de kraamzorg wees er bij ons op dat het beter was om 100% katoen of 100% wol te kopen. Ik had toen ook een baby only deken op het oog, maar daar zat ook fleece in, dus niet 100%. Hebben we toen omgeruild voor iets wat wel 100% katoen is. Daar is ook keuze genoeg in. Ik weet wel dat veel moeders daar zich niets van aantrekken, en het zal ook allemaal wel meevallen, maar wil je het toch even meegeven.
Ik koos vorig jaar voor de uni. Als het echt koud was deed ik er een katoenen deken van de Prénatal onder. De uni is niet erg warm, ik vind het meer een verkapte sprei dan een echt dekentje. Maar.. Die teddy is met fleece en dat ademt niet.. Erg gevaarlijk icm kruiken en je kindje kan het snel te warm/broeierig krijgen onder zo'n dekentje. Ik vind wel dat de lijn met bv sterren (dus de fijn geweven) warmer is/lijkt dan de "kabel". Ik heb beide maar deed onder allebei nog een extra dekentje. In het begin kan je trouwens makkelijk het dekentje dubbel vouwen, want je maakt het ledikantje toch heel kort op. Dan heb je aan 1 dekentje genoeg en hoeft er geen extra dekentje onder.
Hmmm, ze hebben allemaal acryl dus dat word dan weer lastig Jeetje zeg, ik zie door de bomen het bos niet meer!