Ik heb een kleine krullenbol en haar haartjes pluizen steeds meer. Wie heeft er een goede tip om haar haar een beetje onder controle te houden?
Er was hier pas een topic over: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/562134-behandel-jij-de-krulletjes-kleintje.html Zelf geen tips voor je. Dl heeft nog steeds babypluis haartjes
Misschien wat Zwitsal haarlotion. Verder niet te vaak wassen, daarmee verstoor je de natuurlijke bescherming en gaan ze onnodig meer talg produceren. 1x per jaar zou al genoeg zijn zeggen ze. Tenzij ze er hun eten in smeren natuurlijk Wij gaan elke week babyzwemmen, dus dan was ik wel het chloor eruit.
niet te vaak wassen of alleen met water. verder doe ik (gezichtjes) creme in de pluishaartjes van beide dochters
mijn zoontje heeft ook pluizige krulletjes en ik gebruik een moisturizer creme, speciaal voor kinderen (moisturizer organic kids) gr
Bedankt voor de tips! Ik heb ook nog wat gegoogled en ik ga de Mixed chicks leave in conditioner speciaal voor kinderen proberen, ben benieuwd of dat wat is.
Hier een dochter van 2,5en ,g steeds een pluisje! Hahaha haar koosnaam van mij voor haar is dan ook pluis of pluisje het is vooral heeel erg als ze een muts op gehad heeft!