wat helpt er nu ECHT? ik word voorall de avond knetter gek van de maagzuur. Gezien ik ook erg misselijk ben nog steeds geen goeie combi... rennies werken niet voldoende... wie heeft de tip??
bij mijn eerste zwangerschap gebruikte ik regla PH. Apotheek.nl - Medische informatie - Medicijnen - Regla pH tabletten en bij mijn 2de heb ik rennie gebruikt maar nam er dan 2 tegelijk, maar had toen veeeeel minder last.
Heb ooit eens gelezen dat als je iets met koolzuur wilt drinken je cassis moet nemen. Was ook het enige dat hier een beetje hielp, rennie deed niks en van die vloeibare drankjes werd ik alleen maar misselijk. O ja, hapje vanillevla schijnt bij een hoop meiden ook te helpen.
Inderdaad zoals hierboven helpt melk. Ik vind dit zelf niet zo lekker. Wat mij tot nu toe super helpt is vanille vla. Je voelt daardoor het zuur gewoon direct wegzakken. Het is vrij neutraal van smaak.
Bij mijn vorige zwangerschap hielp vanille bla wel in het begin. Rennies deed niets en toen ben ik op advies van de ha overgstapt op maalox tabletten. Die helpen goed. Gewoon te. Verkrijgen bij apotheek en drogist
Ik zou even bij de ha om omeprazol vragen. Dat wordt vaker gegeven bij de combi maagzuur en misselijkheid en kan erg goed werken.
Vanillevla werkt hier heel goed en anders kun je ook nog Antagel proberen, bij de apotheek vrij verkrijgbaar
ik heb rennies , gaviscon en antagel hahaha werkt allemaal maar ff . voor ik naar bed ga drink ik een warme beker melk
Meis, ik dacht het al gezegt te hebben maar weet het niet meer zeker. Maar Antagel proberen. Ik zweer erbij. Kan heerlijk slapen zonder zuur!!!!