Dames, Graag meetuurders gezocht Ik weet het, een heel vaag lijntje. Wat denken jullie: Is dit een indrooglijntje of is het echt raak? Het is een 2v5 van de kruidvat, 1 dag voor nod. (kon het niet laten...)
Zoals andere al zeggen maak de foto van dichterbij en leg er iets naast zodat hij zich scherp stelt..
Nog eens een foto, wat denken jullie? Helaas wel een stuk later genomen. Graag nog een keer jullie turende blik.
Ik lijk te zien wat je bedoeld maar idd even 2 druppels water laten doorlopen en kijken wat er gebeurd. Zou zeker morgen nog een test doen
Heb er nu 2 druppels water op gedaan, test is nu al wel een half uurtje oud Nou wat zeggen jullie ervan
Ik moet zeggen dat ik het een gekke test vind hoor.....ik hoop heel erg voor jou dat hij echt positief is. Ik zou zelf nog even een andere test doen..... Voorzichtig gefeliciteerd
Hij lijkt wel heel mooi positief alleen vind ik het test streepje wat dunnetjes. Zou toch even een nieuwe doen
Zou een nieuwe doen streepje staat ook nie5 helemaal recht volgens mij komt t door de vele vloeistof er doorheen Al.hoop ik dat je zwanger bent