Wie herkent dit door baby aspirine? Foto

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by skye81, Feb 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. skye81

skye81 Bekend lid

Aug 24, 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Meiden, heb ineens iets raars...Ik slik nu al een tijdje baby aspirine (81mg) dus een lage dosis, maar ik zie ineens een bloeduitstorting op mn been..Heb me nergens aan gestoten, maar ik staak het gebruik in ieder geval..En ik mail de gynac er wel over, maar herkent iemand dit na het gebruik?

Foto ziet er wat raar uit maar heb m van bovenaf genomen zeg maar...Maar het zit op mn bovenbeen dus.

Attached Files:

2. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, heel lang geslikt maar nooit extra blauwe plekken gehad.

3. skye81

skye81 Bekend lid

Aug 24, 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ok, nou waarschijnlijk heb ik er dan toch een gevoeligheid voor...Ik neem het voor de zekerheid maar niet meer tot ik meer weet.

4. Nic 1

Nic 1 Actief lid

Jun 14, 2013
    179
    0
    0
    Bezig met zwanger raken en teleurstellingen verwer
    Het uiterste zuiden
    Ik herken het wel, alhoewel jij wel een flinke plek hebt! Ik heb ook een tijd baby aspirine geslikt, na een tijdje hoefde ik me maar heel licht te stoten ofzo en dan had ik al een blauwe plek. Aspirine werkt bloedverdunnend, ze zijn niet helemaal onschuldig als je ze langere tijd slikt. Mijn gyn wist dat ik het slikte, zij zei dat het geen meerwaarde had.

5. skye81

skye81 Bekend lid

Aug 24, 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het zelf ook een behoorlijke plek voor baby apirine...Maar het is niet anders. Ben er duidelijk overgevoelig voor..Slikte het nog maar 3 weken..

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Door aspirine wordt je bloed dunner en dan krijg je sneller bloeduitstortingen; je kan je in je slaap gestoten hebben bijvoorbeeld of zachtjes toen je wakker was, niks gevoeld hebben en toch een blauwe plek.

7. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Ik krijg ook wel wat sneller blauwe plekken en de plekken zijn vaak ook wat donkerder, maar ik krijg ze nooit zomaar spontaan (slik al 5 jaar aspirine, moet het sowieso altijd slikken). Ik spuit me aan bij Nepthys en denk ook dat je je wel degelijk hebt gestoten, maar het gewoon niet meer weet. Ik heb nog nooit gehoord van spontane bloeduitstortingen door aspirine en het lijkt me dat dit bij een verder gezond persoon niet zal gebeuren.

8. skye81

skye81 Bekend lid

Aug 24, 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Nou mijn schoonvader is net even langsgeweest (hij is huisarts) en hij zei vroeg meteen of ik aspirine had geslikt toevallig. Dus ja..toevallig wel ja zei ik..
    Hij gaf aan dat het daardoor kwam en hij zei dat hematomen wel spontaan kunnen optreden met een overgevoeligheid voor aspirine. Maar met in het achterhoofd dat ik misschien wel ergens tegenaan ben gekomen, ook al was het misschien zachtjes..Maar dan wel vind ik het een rare plek om me te hebben gestoten en ik vind het ook wel wat heftig voor iets wat ik totaal niet gemerkt heb.

Ben er mee gestopt iig.

Share This Page