Ik probeer al 2 dagen iemand te bellen. De telefoon gaat wel over (wel een gek hoog toontje). En na een tijdje ineens op de ingesprektoon. er wordt niet eerst opgenomen ofzo. Ik nog gezocht of ik die persoon kon vinden op hyves (dat vond ik al een heel goed idee van mezelf....), maar helaas. Heb ook geen mailadres... Nou is het niet van levensbelang, maar ik vind het zo raar...... Linda
nee, dat heb ik wel eens meegemaakt. Schrik je je een ongeluk krijg je ineens een hele hoge schorre pieptoon... Linda
Misschien wil die persoon jou niet spreken of kon het gesprek niet beantwoorden (tijdens vergadering ofzo)... Iedereen (in geval van mobiel) kan inkomende gesprekken opnemen en afwijzen... Dus als de telefoon van diegene overgaat en diegene heeft geen tijd of geen zin, kan hij (of zij) je afwijzen. De ringtone bij diegene stopt en jij krijgt dan de ingesprekstoon. Probeer eens anoniem te bellen..
volgens mij krijg je zoiets als iemand je nummer geblokeerd heeft maar dat weet ik niet zeker bel diegene anders is met een ander nummer of anoniem...
O, ja vergat ik te zeggen; ik bel niet mobiel ik bel naar de vaste huistelefoon, of kan je dat daar tegenwoordig ook al mee doen? linda
bel je zelf met mobiel? misschien moet je je tel dan een keer aan en uit doen. Ik ben zelf een keer 2 dagen onbereikbaar geweest en kon zelf ook niemand bellen... snapte er niks van. totdat ik ineens op het geweldige idee kwam om mijn tel is aan en uit te zetten.... de smsjes vlogen binnen