Op 1 mei heb ik een miskraam gehad, 2 dagen erg heftig en toen was het later ook weer normaal. Op 26 mei verloor ik ineens weer heel veel bloed, mijn normale menstruatie was weer begonnen. Meteen begonnen met ovulatietesten iedere dag en op 2,3,4 juni een positieve test gehad .. Ons best gedaan en nu maar afvragen wanneer mijn NOD zou zijn. Zijn er hier ervaringen van meiden waarbij de cyclus dus ineens veel korter was, of erg vreemd. Ik heb nu sinds gisteren wel bruinverlies maar geen positieve ovulatietesten. Vraag me dus af of mijn menstruatie er nu alweer aan komt?! Bedankt.
Hey sterretjesmama, Was benieuwd hoe het met je gaat... Dat bruinverlies zou natuurlijk ook een innestelingsbloeding kunnen zijn. Meestal 14 dagen na de 1e dag pos ovulatie test menstruatie? Hoe gaat het met de onderzoeken? Mis je op het andere forum, moet vaak aan jou en je verhaal denken. Liefs
Topic mag gesloten worden, menstruatie is vorige week gekomen wel 2wk te vroeg! Mama73 ik heb je pb gestuurd
Hoi, Ik ben hier de weg wat menstruatie betreft even helemaal kwijt! Heb op 22 februari een curettage ondergaan. 7 weken later werd ik voor het eerst ongesteld. Weer 5 weken daarna verloor ik een beetje bloed..maar had niet het idee dat het een menstruatie was. Ook niet echt helder rood bloed. En dat is nu dus alweer 4,5 week geleden...maar nog steeds niets. Ik heb echt geen idee meer wat ik aan moet houden. Misschien toch maar eens ovulatietesten gebruiken.
het is na een mk altijd een beetje afwachten. Bij mij was het na de mk ook na 42 dagen (6 weken dus) en nu zou ik op 30-6 weer ongi moeten worden, maar kan dus ook net zo goed nog 2 weken langer duren... ovulatietesten kunnen je wel wat meer duidelijkheid geven. Nog getest na dat kleine beetje ongi? Want je bent vaak wel behoorlijk vruchtbaar na een mk, dus als het niet heel erg veel was, kan het net zo goed raak zijn...