Help mamabeer! Wie wil er een donatie van 1 euro doen? of minder? alle hulp is welkom

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee aub geen rtl boulevard ik vind dat zo'n irritant progamma zou die ik weet ff niet meer hoe die heet niet echt voor me deur hebben willen staan ik zou niet weten hoe ik dan moet reageren

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb je een pb gestuurd mamabeer. Heel mooi dat dit idee ook daadwerkelijk in actie is gezet!

3. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hey lieve mamabeer en de rest,

ik heb echt met tranen in m'n ogen je verhaal zitten lezen, en wil jullie gezinnetje ten eerste ontzettend veel sterkte wensen! Ik heb tweemeisjes ook een PB gestuurd voor je gegevens, zodra ik deze heb ga ik ook wat naar je overmaken. Heb zelf ook niet veel maar kan wel een paar euro voor je missen en alle beetjes helpen toch? Ik hoop dat het binnenkort goed komt meid en je lief weer werk vindt.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    even voor de mensen met de slechte berichtjes die ik in me mail box krijg. Ik ben geen geld trekker of wat dan ook als ik echt zo erg was had ik zelf wel dit topic geopend. Op dit moment proberen wij alles om werk te krijgen of wat dan ook voor iets het ligt niet in onze handen wat zo'n klote baas gedaan heeft en ik hoop dat ie niet kan slapen denkend dat er mensen zijn die niet weten hoe ze de rekeningen kunnen betalen of hun gezin kunnen onderhouden. Wij zijn niet de enige dit word meer mensen aan gedaan!

5. giraf

giraf Niet meer actief

Zijn er echt serieus mensen die je slecht berichtjes sturen???:$
    Dat vind ik nou echt schandalig zeg!! Hebben die mensen geen geweten ofzo? Alsof jullie er zelf voor kiezen om in deze situatie te zitten... pfff.. sterkte meid!

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    jip....heel leuk op dit moment:( niet dus. maar ik krijg wel hele goeie zin door de leuke berichtjes vol met ideeen:D

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Schandalig dat er mensen zijn die zoiets durven te doen..
    En al helemaal omdat dit topic eerst zonder jou weten geopend is..!!

Tegen die mensen maar 1 dingen zeggen..!!

Schaam jullie diep..!!
    En mag hopen dat jullie nooit maar dan ook nooit in dezelfde situatie komen te zitten..!!

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve mamabeer, trek je niets van die foute reactie's aan. Nu zijn jullie het die hulp nodig hebben. Straks weer een ander.

Ik ben blij dat er zoveel mensen zijn die dit voor een vreemde over hebben. Vele mensen kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    hier sluit ik me helemaal bij aan. Erg jammer dat mensen een ander iets niet gunnen :(

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @jeem22 zie net je onderschrift hoe is het nu...nog steeds gestopt met roken is het je gelukt?

11. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Mamabeer,
    Mijn donatie is overgemaakt hoor!
    Liefs

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey Mamabeer

Ja t gaat redelijk al heb ik er nu meer moeite mee dan in t begin ( en niet eens dat ding in mn mond ) maar meer het iets in mijn handen hebben... Ik heb dus een supersmoker gekregen LOL.. Eentje waar geen nicotine niks niet in zit en als ik thuis ben en op de bank zit gebruik ik hem als ik het echt moeilijk heb verder gaat t goed wel aangekomen maarja je moet er wat voor over hebben.. Dan maar een kleding maatje meer ;)

13. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Mamabeer: ik heb je toen straks een link laten zien, heb je gekeken? Want als er meer mensen in dezelfde situatie zitten moeten jullie naar de rechter hoor en de vakbond inschakelen!!! (ik weet niet of dat al gebeurt is?) Jullie kunnen heb ook failliet proberen te laten verklaren!

14. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

komt uit dat ding echt rook? wij zijn moeten stoppen dat is wel weer handig aan deze crisis:Dje word er gezonder van haha. wel goed van je:D ik ben aker gestopt maar het ergste vond ik altijd die sigaretten automaten! kon er echt niet langs lopen zonder er gek van te worden

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

de link deed het niet maar dat hebben we ookal gedaan en dat gaat samen met het uwv en die bellen we nu iedere dag;) ze hebben me vanmorgen gevraagd of ik een paar dagen niet meer wilde bellen want ze werden gek:D

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja er komt echt rook uit hahaha maar dat is stoom ofzo..

En als je aan dat ding zuigt gaat er een rood lampje branden hahaha.. Ik dacht eerst jaa dat ga ik echt niet doen.. Maar het helpt me wel als ik het echt niet meer trek.

Ja ik ben om 2 redenen gestopt..

1 en dat is tevens de belangrijkste onze kinderwens.
    en de 2e het word gewoon veel te duur..!! belachelijk

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Gewoon blijven bellen :p

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    een lampje branden zodat je weet dat je rookt:D attentie u bent nu aan het roken hahaha ja duur is het zeker ik denk dat sigaretten over 10 jaar per stuk in een huls zitten verpakt zoals sigaren

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja indd een rood lampje echt grappig haha..

En idd betaal je voor 1 sigaret 6 euro :p

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Roy komt net weer terug weer wat cv's afgegeven. komt ie binnen zegt ie: heb je dat niet gehoord...ik denk wat dan?...hebben ze aan het eind van onze straat iemand klem gereden met zwaai licht en sirene aan. Ben ik nu zo doof? :)

Deel Deze Pagina