En om nou op een toilet op zo'n condoomautomaat te gaan rammen.... Even on topic: ik vind het echt zo fantastisch dat zo veel mensen je helpen! En op zoveel originele manieren. Echt top!
bestaan die automaten nog? die heb ik al zeker 4 jaar niet meer zien hangen wij gebruiken zowiezo altijd dubbel de pil is voor ons niet meer zo betrouwbaar na 2 kids door de pil heen. ben wel blij dat het toen gebeurd is maar 3 kids is echt uiterste
inderdaad.. al ben ik ook al heeeeeel lang niet meer in een kroeg oid geweest.. in schotland was er een pub die had automaten op het toilet waar je vibrators uit kon trekken
Zo ontopic! Wat hebben er al veel mensen gereageerd. Echt super lief!! bedankt voor alle lieve berichten tot nu toe. Ik heb niks van negatief gedrag gemerkt. Ik word aangesproken als de goedzak nu, en dat wil ik wel even rechtzetten Ik heb een sneeuwbal aangedrukt om te gaan rollen, alleen zijn jullie de sneeuw haha, al om al.. doet iedereen mee. Bedankt superlief, heb de olvarit ook gemailt voor potjes. (ben dan wel geen Wendy of Natasja, maar goed) proberen kan altijd.
Gelukkig hoef je geen Wendy of Natasja te heten om andere mensen te kunnen helpen Het enige verschil is dat hun meer voor elkaar krijgen omdat ze van de televisie zijn en dus reclame kunnen maken voor bedrijven .. maar als we allemaal ons beste beentje voor zetten kunnen we toch best wel wat voor elkaar proberen te krijgen toch
wie weet, toen wij in schotland woonden hebben we ooit met een groep nederlanders remia een mail gestuurd, dat we zelf kroketten gingen maken en daar frietsaus bij nodig hadden. een week later kwamen er 2 volle dozen met frietsaus, curry, ketchup en mosterd!
zo zie je maar weer, je hebt niet altijd de televisie nodig om iets voor elkaar te krijgen. Het is soms wel handig maar wij kunnen het zelf ook Nu hopen dat die supermarkten die ik gemaild heb ook zo gaan reageren
Krijg net een berichtje van de Albert Heijn. Mijn mail is in behandeling genomen en er gaat overlegt worden. Ze nemen zo snel mogelijk contact op met me. *duimduimduimduimduimduimduim*
OWhhhh hopen dat t goed gaat komen...!! Netjes dat ze wat terug sturen..!! Keep up the good work lady's
Ik weet niet of iemand de Em-te al benaderd heeft? Die hebben nu van die boodschappenpakketten. Kan even mailen of ze er eentje voor mamabeer over hebben?
wat een topactie!!! Jammer dat niet iedereen daar zo over denkt! mamabeer, ik hoop op een snel lichtpuntje! Ik wil graag meedoen en zal een pbtje sturen!
Die heb ik niet benaderd nee .. heb even de grote namen gepakt zoals AH, C1000, Jumbo, Super de Boer en Plus Markt ..