Help mamabeer! Wie wil er een donatie van 1 euro doen? of minder? alle hulp is welkom

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

mamabeer, (en ook lalleman/minyaweth) die boekjes waar ik het over had in pb komen deze week weer binnen, hoop dat dat ook een beetje helpt.
    zodra ik ze heb pb ik voor adres oke?

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    wat een lieve actie zeg!!:)
    Ik ben echt blij dat er nog zulke mensen bestaan!!;)

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    we zijn weer terug :)

las ergens van mails naar supermarkten:) super de boer is me moeder veel van het regelen die werkt daar:) die krijgt binnekort van die pakketen. Vandaag of morgen gaan we marktplaats vol gooien...even alles bij elkaar zoeken al denk niet dat we nog veel hebben heb 2 maanden geleden iemand onze oude meubels en tv gegeven.

Waar jullie me wel nog mee kunnen helpen is leuke films bedenken:D we zitten dadenlijk vanaf 12 maart zonder tv want die heb ik opgezegd en dan kunnen we gewoon filmpjes kijken. dus weet je een leuke titel post maar los:)

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

de disney films zijn natuurlijk wel leuk :D
    wat ik zelf een erg leuke filmvind is charlie and the chipmunks.

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    disney films zijn wel leuk maar na zeker 20.000 keer cars te hebben gezien met de jongens ben ik helemaal disney af:D over een half jaar komt pas cars 2 uit dan zouden ze wel helemaal blij zijnhier thuis

6. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Wat een lieve actie!! Ik wil natuurlijk ook wel even helpen!! Heb Mamabeer een pb'tje gestuurt!

7. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Had een pbtje gestuurd naar tweemeisjes maar zal er ook 1
    sturen naar mamabeer.Wat een lieve actie.!!!:)

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik wil even via deze weg mamabeer veel sterkte wensen!!
    belachelijk dat mensen je nare berichtjes gaan sturen :( Diep triest! Als je niet mee wilt doen of het niet vertrouwd laat het dan gewoon maar ga niet iemand negatieve berichtjes sturen!!

Ik zelf kan op dit moment helaas even niks doneren (sorry) omdat mijn vriend zelf een flinke financiële tegenvaller heeft gehad op zijn werk waardoor we zuiniger moeten zijn op het moment, maar als ik eind deze maand toch wat over hou of mijn nieuwe salaris heb zal ik als het nog nodig is wat doneren!

Voor nu ga ik uiteraard wel helpen om mailtjes te sturen naar verschillende instanties in de hoop dat ze hun ogen openen en ook wat hulp kunnen bieden!

Nogmaals: veel sterkte meid! En sorry dat ik nu even niks kan doneren....

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    heel erg bedankt voor jullie lieve en steunende berichtjes:) ik word alleen gek van het gewacht naast de telefoon of er iemand gaat bellen voor werk...grrrrr!

10. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Ik doe ook zeker mee! Wat een goed iniatief om dit te gaan doen!

Liefs &kus!

11. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Ook ik heb een bedragje overgemaakt! Wat fijn om te lezen dat er zo ontzettend veel lieverds op dit forum zitten die je willen helpen mamabeer :).

Ik hoop dat jullie het binnenkort beter gaan krijgen!

Dikke knuffel, Miranda

Oh, en degenen die nare berichtjes sturen : schaam je diep! Ze heeft er absoluut niet om gevraagd om in deze situatie te zitten. Bedenk eens hoe je je zou voelen als je zelf zo zou zitten, dan ben je toch blij met iedere hulp die je krijgt!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Moet er toch op reageren, kan er niks aan doen..
    Mensen, kom op! Het is een ontzettend goed en lief initiatief.. Waarom dan zo negatief! Klik dan een ander topic aan wat je wel aanspreekt.. Bah wat een laffe actie.. Mocht je je toch niet in kunnen houden, spreek dan iemand anders aan (tweemeisjes, Jeem, desnoods mij als het moet) maar laat Mamabeer met rust! Mamabeer heeft niet om de situatie gevraagd en ook niet om deze actie.. Ze is hier ontzettend blij mee en na de mails die ik van haar heb gekregen kan ik met zekerheid zeggen dat ze zich heel bezwaard voelt om dit alles aan te nemen.. Ik weet alleen dat ze geen andere keus heeft.. Ze heeft verdorie wel 3 kindjes te voeden..

Zal er mee stoppen en even afkoelen, bah bah bah, kan me daar zo kwaad om maken!
    Meid, boodschappies zijn onderweg!

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ben blij dat er toch nog zoveel mensen zijn die die negatieve berichten ook zo gemeen vinden..!!

En idd stuur die negatieve berichtjes maar naar mij :) Zal ze met plezier beantwoorden :D
    Verder echt ben zo blij dat er nog mensen bestaan met een hart van goud..!!

14. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Echt zwaar zielig als je van die domme berichtjes naar Mamabeer gaat sturen!

Denk je seriues dat ze hierom heeft gevraagd? En inderdaad, ga dan gewoon ergens anders klagen of tegen iemand anders maar doe aub niet zo zielig!

Als je zelf in zo;n situatie zat was je maar wat blij dat er iemand zoiets voor je wilde doen ook al heb je er niet om gevraagd! En bedenk zelf, wat je een ander toewenst kan ook voor jou klaarliggen in de toekomst;)!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wil je wel helpen hoor:D
    Zit momenteel vol met opgekropte woede:D:D

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik vind persoonlijk niet dat je in deze situatie hier om kan vragen. Je gaat dan toch geen "luxe"-artikelen vragen/kopen? Bij geen tv bestaan er ook nog voldoende andere dingen waar je kleine kinderen blij mee kan maken. Knutslen met wc rollen bijvoorbeeld, tekenen etc
    Maar dat is mijn mening.

Verder hoop ik dat jullie het snel beter krijgen.

Kwebbel

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi, of wij zijn te goed voor deze wereld:D:D

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee is meer voor te downloaden:) is niet kopen ofzo is meer voor leuke titels. En als ik een leuke titel er tussen vind kan ik in familie ook vragen of ze die hebben dan hebben we tenminste wat te kijken:) maar ik snap je wel hoor :)

dvd's kunnen we nu echt niet kopen. Er zijn genoeg dingen om te doen emt de kids..vaak gaan we ook naar ikea dan kunnen ze in de ballenbak spelen en wij lopen gewoon ff door ikea. Ze vinden het helemaal geweldig en we hoeven niet perse wat te kopen

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Oke, ik snap hem ;)

Kwebbel

20. MvN

MvN Niet meer actief

Ik doe altijd films downloaden ( sssst ;) ) dus als je een divx dvd speler heb wil ik wel een stuk of 20 films voor je branden.. Moet je wel aangeven welke je wilt hebben.

Ik heb helaas niks te storten want deze maand zitten we echt heel krap ( ik studeer nog ) maar hoop dat op deze manier te helpen.

Deel Deze Pagina