Lieve Kwebbel... mamabeer vraagt titels van films die ze in de toekomst kan kijken omdat ze dan geen kabel meer heeft......TITELS... geen films ...dus ik zie niet in wat daar mis mee is. Dat knutselen van jou zal ze waarschijnlijk ook zelf wel bedacht hebben maar aan s'avonds op de bank knutselen met je man en dan ook nog met wc rollen daar heb je toch niet altijd zin ..looool grapje.
1 filmpje is ook wel genoeg hoor haha wij vinden alles wel een beetje leuk van films eigenlijk. ff tussen door de landmacht zou dat wat zijn? het kwam me net p...z'n conditie is alleen niet zo denderend maar daar is aan te werken. en dan is ie ook vaak weg
zo ik ga morgen een pakket klaarmaken... ffe naar de winkel en de shirts doe ik er ook bij in....! erg gemeen om van die nare mails te sturen naar mamabeer.. zoals velen her al gezegd hebben ze kan er niks aan doen dat ze in zo'n rotsituatie is gekomen en ze heeft nergens om gevraagd.. ze voelt zich al zo bezwaard dat iedereen haar wil helpen, haar mails hebben mij overtuigd dat ze heel moeilijk zit en ik help graag!!!
Iemand doet zijn naam hier eer aan.. Maar goed Weet je wel leuke &super lief is! Marley &me.. Gaat over zo'n stel dat voordat ze een kind willen een hond willen om even te kijken hoe dat gaat! En dan nemen ze een labrador en die noemen ze Marley. Die is zooo mooi! Maar ook super ontroerend, ik zal het einde niet verklappen maar op een gegeven moment hadden ze ook 3kinderen en Marley dan enzo.. En njaa, je moet maar kijken! Ik moest echt huilen op het einde zo mooi is die! Een echte feelgood movie..!
we hebben laatst pennen-bakjes gemaakt van wcrolletjes in de vrom van een vogel:0 was echt leuk. Je had toen van die boekjes bij de wc-papier en daar zaten ook gekleurde rolletjes in
Als je even terug leest zie je dat ik al antwoord had gegeven En daarbij had ik het over de dvd cars....lijkt me duidelijk dat ik dan aan de kids zat te denken dus ook beterft het knutselen!
ja ik download ze ook altijd maar ik ben wel zo dat als ik een film echt heel leuk vind ik die wel op dvd koop de filmindustrie moet wel een beetje onderhouden worden. Ik doe nooit meer aan van te voren kopen en dan pas beslissen of ie leuk is. Ik heb ooit eens 20 euro voor een dvd betaald en het was zo'n flut film (solomon brothers) die heb ik gelijk in de container gegooid
de neef van roy kwam net met nog meer sollicitaties...ook voor een limonadefabriek dus ook weer alles invullen en opsturen ben zo blij dat echt iedereen helpt
de kids zijn bedolven onder het speelgoed ik heb vorige maand ook nog veel weggeven ervan omdat ze met veel niet spelen. Die vermaken zich wel...ik hoop alleen dat ze van al dit niet al te veel mee krijgen
Als je een film wilt hebben, origineel moet je het even zeggen. Ik werk in een videotheek en wij hebben hier ex-rentals. Zo nu en dan zou ik er wat toe kunnen sturen. Dan heb je toch iets om te kijken. Kijk wel even of er wat leuks tussen zit...
nee dat hoeft echt niet dat kost jullie alleen maar verzendkosten gewoon de titels is al genoeg....wel heeel lief!
Heb hier wat voor je, moet je maar ff kijken of het wat lijkt. Werk tot 21u, dus kan ze vanaaf al voor je meenemen (kopen natuurlijk ) en morgen op de post doen. Heb nu voor je: the boy in the striped pyjama's (speelfilm) Doubt (Speelfilm) Piet piraat Show (Jeugd/kinder) Blinker en de Blixvaten (Jeugd) Swing Vote (Humor) Laat maar weten !
Ik stuur de doosjes niet. Alleen de inlay en t schijfje. En dan kost het me iets van 88ct aan verzendkosten. Kleine moeite dus... En de postzegels en envelop staan op kosten van de zaak van mn vriend Dus doet die ook nog iets voor je !
Hey meid, ik heb hier ruim 2000 films, ik wil wel een selectie voor je maken, en ze langs komen brengen bij je. X Vera
O ja, de meiden van Kledingbankheerlen - Hyves.nl Kledingbank heerlen, zijn aan't zoeken of ze nog broekjes voor je hebben maat 104. Hoor ik vanavond nog. X Vera
Thanx vera! gezellig kom je langs ik wil ze wel alleen lenen want mensen doen al genoeg voor ons ...heb je al eens in het echt willen zien haha moet steeds bij jou denken aan dat filmpje dat je zingt op dat feest
hahah, dat is Vera op haar best. Iedereen zegt maar dat ik mee moet doen met X factor en dan dit lied voor Gordon zingen, zie je het al voor je. hahaha En je hebt nog steeds een fotoshoot te goed, maar bij ons zit het ook allemaal niet zo lekker op het moment, maar dat hou je zeker te goed!! Zeg maar wanneer je tijd hebt, en dan kom ik er aan En stuur me je adres via pb of hyves. X Vera
ja die fotoschoot is als we weer helemaal goed zitten en wat achter de hand hebben. komt wel weer. waarom niet? ik ga wel mee naar x-factor voor de lol..ik kan voor de meter niet zingen kijk maar wat je uitkomt in het weekend zijn we zowiezo thuis want we hebben samen een regel gemaakt dat het weekend niet gesolliciteerd word en echt ff helemaal niks gedaan word maar ik ben weer eventjes weg komen dadenlijk heel veel mensen over de vloer mee denken en ik zie er nog niet echt toon baar uit. ben zo bleek als wat ff me wat op me gezicht smeren