Help mamabeer! Wie wil er een donatie van 1 euro doen? of minder? alle hulp is welkom

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Helemaal super meis!

2. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Mamabeer blij toe dat je wer wat boodschapjes kan doen..!!
    En idd bij de aldi of liddl kun je veel kopen voor weinig geld ( doe er zelf ook grotendeels mn boodschappen )

4. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

@jeem22..
    wij ook! haha, maar dat is niets ergs aan. :) Heerlijk toch, ik geniet altijd van een volle kar voor veertig euro..

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Bij de Aldi en Liddl hebben ze goed spul hoor.. Ben geen fan van de Aldi maar de Liddl ziet ons ook regelmatig voorbijkomen hoor.. Alleen jammer dat ik daar wel bijna 20 minuten voor moet rijden..

Wat ik ook zo ontzettend lief vind is dat de meiden die niks kunnen missen hier zo eerlijk over zijn maar wel een steuntje in de rug geven..Lief...

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    nee indd ik haal er altijd mn drinken en vlees hihi en groente...

( ben wel een beetje verwend want ik lust alleen maar coca cola ) dus dat haal ik bij de c1000 en verder veel bij de toko :D

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik kom eigenlijk alleen bij de C1000 en Boni maarja, dat zit hier in het dorp, kan ik lopend doen.. Liddl is wat verder weg helaas.. Maar 1x in de maand ga ik naar de Liddl, dat is dan goed te doen..

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    I love Aldi :D

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ja ik ook 1x in de maand voor grote boodschappen dan geef ik ff 100 euro uit ( meer aan vlees ) en pakken sap.. sausjes voor over de groente.. En van die zakken diepvries roerbak groente enzo.. Verder ga ik 1x pw naar de c1000 en haal ik mn cola en verse groentes.. En dan mn favo de toko voor mn indische kruiden ( maar daar ga ik 1x in de 3 mnd heen want daar doe je heel lang mee )

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wij 1x per week naar de C1000 en/of Aldi, afhankelijk van wat we nodig zijn.. Aldi haal ik trouwens wel mn jus d'orange weg.. heerlijk dat spul haha..

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha achja zo zie je maar..!!

Alle kleine beetjes helpen ;)
    En je bent toch een dief van je eigen portomonee als je duurder je boodschappen doet :D ( Vind ik hoor ) Zo vermeid ik ook altijd de ah.. Ik vertik het om daar mn boodschappen te doen ( uit prencipes omdat ik het daar veel te duur vind en alleen van de aanbiedingen kan profiteren als je een bonus kaart hebt :D )

12. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wat fijn dat je lekker boodschappen kunt gaan doen! Hoop dat je vandaag ook nog een telefoontje over werk krijgt!! Ik duim voor je :)

Kus Rosa

ps: als de oppeppende berichtjes helpen voor jullie om je beter te voelen, dan stuur ik er wel een paar hoor :)

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wij gaan ook altijd naar de lidl en aldi maar meer een deels naar de kaufland maar dsie is in duitsland wij kijken meestal de aanbiedingen na en me moeder is ook een hele erge koopjes jager dus die belt ff alles door wat ze ziet:D

14. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ik doe bij de AH toch echt een stuk goedkoper boodschappen als bij de Lidl of de Aldi. Euroshopper is echt een stuk goedkoper.
    Moet ik er wel bijzeggen dat ik de frisdrank wel bij de Lidl haal.
    Daar heb ik 10 liter voor dezelfde prijs als anderhalve liter A-merk.

On-topic: Fijn mamabeer dat je van de centjes lekker wat boodschapjes kunt doen!!

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik ben ook een koopjesjager hoor
    Vooral als t om vlees gaat :D
    Paar weken terug had je bijv. bij de c1000 die pakketten voor 10 euro.. Ik heb er gelijk 2 mee genomen en al t vlees per 2 verpakt in diepvrieszakjes :) nu heb ik voor bijna 3 maanden vlees in huis haha

16. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ja die wilde ik ook, alleen geen C1000 te bekennen hier..:x
    En ik ga er niet voor omrijden, dat vertik ik.
    Maar we dwalen een beetje af volgens mij :)

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    maar ik vind b.v het brood lekkerder bij de aldi. Wisten jullie trouwens ook dat de frikandellen van de aldi gewoon van beckers zijn? we hebben een vriend van ons die is bedrijsleider van een aldi en die zei dat er gewoon heel veel merken liggen alleen onder een andere naam.

ow trouwens Vera komt zaterdag gezellig hier heen:)

18. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    heb die vleespakketten ook gekocht, alleen vergeten per 2 te verpakken..... Nu zit alles muurvast aan elkaar, dus moet het per pak eruit. Gisteren dus 2 stukken vlees gehad! Wel lekker, maar het idee van mooi goedkoop is er dan wel een beetje af..

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    de plus heeft soms ook wel eens van die hele grote pakken vlees voor weinig geld en ik waar ik helemaal blij me ben is onze wasverzachter:D ik haal die bij dekaufland voor 1,65 en er zit dan 5 liter in:D

20. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Heb wat over gemaakt!! Niet veel, maar hoop dat het jullie toch een beetje helpt!

Deel Deze Pagina