Dames, Voor het rekeningnummer mogen jullie Mamabeer een PB sturen. Tuurlijk voelt ze zich bezaard. (zal ik ook doen) maar das echt onmacht. Ga ook de modjes vragen om een uitroepteken boven het bericht te zetten Dan valt het bericht niet zo weg
What goed around comes around, wie goed doet, die goed ontmoet blablabla en zo kan ik nog wel even doorgaan Neem het nou ajb aan want jullie hebben het ff hard nodig...
oh wat een verhaal zeg!! ik zal eens kijken wat ik nog op mn rekening heb staan... hoe kom ik aan de gegevens van haar?
@mamabeer,wat is het beroep van je man,misschien dat mensen die uit de omgeving komen opeens nog een leuke vacature te binnen schiet. Ik vind het zo erg wat er allemaal is gebeurd,schrik er eigenlijk van dat ze jullie zonder geld laten zitten. Is het niet mogelijk via gemeente een bepaalde uitkering te krijgen.Heb hier vaker van gehoord namelijk.
goed bezig hier op het forum dames en heren ben wel blij dat er toch nog mensen zijn die voor elkaar willen opkomen en helpen als er iets aan de hand is. petje af. mocht ik ook ergens mee kunnen helpen hoor ik het graag minya en ik gaan zeker proberen om wat geld te doneren , want het is te erg dat mensen dit kan overkomen
Mijn man stond echt te kijken van dit topic...die had bijna de tranen in de ogen staan. Als wij met z'n tweeen waren geweest had het me niet veel uitgemaakt dan had ik de electra en water enzo opgezegd en waren we op een houtje gaan bijten maar met 3 kids kan het niet. ik heb zelf ook al wat geprobeerd om wat bij te verdienen ik heb een advertentie op marktplaats gezet om te poetsen ofzo kijken of ik er reacties op krijg. Ik heb het al eens eerder gedaan maar toen kreeg ik geen reacties
Oh meis toch, wat een pech voor jullie , ik zou het fijn vinden als je mijn een PB wilt sturen, ik ga je zeker wat geld toestoppen hoor, heb wel niet veel, maar als ik jullie verhaal zo lees vind ik het zo erg . Als je in de buurt had gewoond had je wel mogen komen eten (maar ik woon in omg Rdam, dus als je in de buurt bent laat het me maar weten, je bent van harte welkom met zn allen!). Als mensen nog meer kunnen doen laat het dan ff weten ok!? Liefs en heel veel sterkte, Fem
Ik vind dit een geweldig forum waar mensen veel dingen voor elkaar doen en daar wil ik graag aan mee doen. Dus ik heb PB gestuurd
Hey Mammabeer, Ik heb een hele lllllllllllllllllllllllllllllange mail verstuurd naar pampers. Ik hoop dat zij en ik je op deze manier van gratis luiers kunnen voorzien zodat je dat kostenplaatje niet meer hebt. Ik hoop dat het lukt, en anders kijken we gewoon verder voor je
heb al een kleine donatie gedaan! hoop dat ze er wat aan hebben en in ieder geval een deel van de rekeningen kunnen betalen!