Help mamabeer! Wie wil er een donatie van 1 euro doen? of minder? alle hulp is welkom

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Er is ontzettend veel pb binnengekomen. Ben echt blij dat er zo veel mensen zijn die mamabeer helpen. gisteren toen ik op de computer zat is mijn pc letterlijk in rook opgegaan!
    Ik zat te laptopperen en ineens begon hij te blazen en te loeien!
    Nou, is hij dus dood :) maar goed, ik heb maar een hele goedkope vervanging gehaald. Moet ook nog een beetje schrijven op de andere.
    Nu zit ik op de hoofdpc van mijn man en daar kom ik wel even mee vooruit tot morgen! :S

Ik heb nog geen reactie van Olvarit gekregen. Maar wel ontzettend veel reacties op dit topic als..
    Wat leuk,wat goed, wat lief.
    Maar ik vind dat we hiervoor met zijn allen verantwoordelijk zijn.

tot strakkies.xxx

2. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    wat een superactie zeg!!

zet je link naar marktplaats hier ook ff neer... kunnen we bij kopen!!:D

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

mamabeer, hebben jullie een Plus in de buurt?
    Ik kan je namelijk niet financieel bijstaan nu, maar ik heb nog wel een vol boekje zegels voor je. Dat is 6 euro waard, en die wil ik je met liefde opsturen!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    net berichtje van mamabeer gekregen.. boodschappenpakket is aangekomen:D

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ik zou je graag financieel wat bijstaan maar heb daar de middelen niet voor....als je een lijstje heb met wat je nodig heb miss dat ik je op zo'n manier wat helpen kan.
    btw...de rundergehakt is bij de ah nu in de aanbieding een kilo voor 2.98 als ik het goed heb.....doe zelf idd ook altijd mijn boodschappen bij de lidle..maar voor vlees struin ik altijd de aanbiedingen af ;)

sterkte meid en hopelijk vind manlief snel een baan!!

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ben tot hier gekomen en weet niet of de brief de deur al uit is, maar er zitten nog steeds taalfouten in :)
    Moet ik hem nog herschrijven of ben ik weer mosterd na de maaltijd? :D
    Bedoel het ook niet lullig hoor, vind het initiatief al super, maar heb journalistiek gestudeerd, dus een oog voor d's en t's die niet goed staan ;)

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Echt? Wauw! Welke supermarkt heeft dat gedaan?
    Wat fijn zeg :D
    Ben benieuwd wat er in zo'n pakket zit.

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

"beldt" met dt? Nee toch zeker bebek? :)

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Onder andere ja :D

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik had een pakket gekregen van roeltje met heel veel bruikbare dingen erin:D Ryan heeft de koekjes al gezien hahha maakte het open hij meteen : Koekie!!! heel erg bedankt!

Ik wil ook echt iedereen bedanken maar het zijn zoveel mensen hier die met alles meehelpen dat ik niet meer weet wat ik moet zeggen en aan 1 kant voel ik me schuldig dat ik niks kan terug doen maar als alles weer beter is en er is iemand die hulp nodig heeft pb me!!! Het enigste waar ik zelf mensen nu mee kan helpen is kleertjes die mijn kids niet meer passen of als iemand speelgoed nodig heeft dat hebben wij veel te veel! we slapen er zelfs boven. (alleen de verzendkosten word een probleem dan maar daar is altijd wat op te vinden kan het ook iemand meegeven die in de buurt is ofzo)Maar echt iedereen bedankt!:D:D:D:D

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oh Roeltje heeft dat gedaan! Wat lief!
    Ik dacht even dat er een supermarkt gereageerd had en dat zij een pakket hadden gemaakt voor je.

Roeltje, onwijs lief van je :)

12. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Mamabeer, wat heerlijk dat iedereen zo voor je bezig is! Ik las dat je zelfs boodschappen kan doen van de donaties!!! Dan weet ik weer waarvoor we dit allemaal doen!!! Ik ben zo blij voor je!!! :D

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

had je al dingen op marktplaats staan?
    mischien dat er hier meiden zijn die op zoek zijn naar iets wat jij verkoopt;)

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik ga ook even nadenken hoe ik je kan helpen en maak ook wat over voor je

15. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ben er weer, had ook even problemen met mijn laptop (wanneer ook niet eigenlijk?).

wat goed dat hart van nl terug gemaild heeft! hebben ze al contact opgenomen met je mamabeer?

heerlijk ook dat je nu boodschapjes kan gaan doen, en dat boodschappenpakket van roeltje is echt extreem lief!

wij doen onze boodschappen altijd bij de nettorama en albert heijn, maar dan inderdaad ook euroshopper. (2 stokbroden voor 17 cent, geniaal!) hebben geen aldi/lidl in de buurt, maar nettorama valt ook reuze mee qua a merken vergeleken met de appie.
    vlees slaan we groot in, maken het eerste weekend na het salaris altijd een giga pan erwtensoep om in te vriezen, scheelt ook een hoop.
    verder ook aanbiedingen in de gaten houden, had laatst ergens een kilo kaas voor 3 euro!
    (nu doe ik daar dan uiteindelijk een middagje van, onder het motto: het was zo goedkoop dan mag ik wel wat extra, dus uiteindelijk nog duur uit ;))

mamabeer, ik vind het een hele mooie dag om een baan te krijgen, hoop het voor je!

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    He zie k nou heeft ghart van nl terug gemaild??

Welke pagina staat dat ik heb iets gemist zo te zien??:D

Vertel Vertel..!!

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ik heb eerlijk gezegd nog niet de tijd gehad voor alles op mp te zetten ik wilde dat vanavond doen als de kids in bed liggen de kinderen zijn nu allemaal wakker en Roy is solliciteren als ie op tijd thuis komt kan ik het er dadelijk al opzetten. Ben even weer weg ff van alles doen

18. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik ga strax kijken wat ik zelf nog te besteden heb deze maand en dan zal ik je ook wat overmaken meis! het zal niet veel zijn want ik leef ook met 2 man van 1 hongerloontje maar het zal zeker iets zijn! ik zal ook voor jullie duimen dat Roy snel een baan vindt... ik vind het trouwens super om te zien dat ook al kennen jullie elkaar allemaal niet jullie toch zo klaar staan voor elkaar! echt mooi....

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Meid ik heb nog wel een irischeque, kan ik je daar blij mee maken?

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Oeps, berichtje 2x geplaatst.

Deel Deze Pagina