ik heb goed nieuws!!! en jullie moeten allemaal mee duimen!! hij is net bij een van z'n hele oude bazen geweest van vroeger en die gaan kijken hoeveel werk ze nog hebben liggen wat gebeurd moet worden en dan bellen ze hem of ze hem kunnen gebruiken wel of niet. ze zouden hem bellen als ze nog genoeg werk hadden liggen. Maar ze gaan hem dan wel aanemen via het uitzendburo ze hebben gevraagd waar hij zich allemaal had ingeschreven en gaan ze hem als ze genoeg werk hebben hem via het uitzendburo aanemen omdat ze dan niet aan hem vast zitten als het weer moeilijk word
@Bebek: je mag hem rustig aanpassen. Ik heb heel snel de brief van Amfy aangepast en daar kunnen rustig nog foutjes inzitten.
wat ontzettend lief zeg dat jullie dit allemaal doen!! geen woorden voor. ik lees nu pas mee en heb niet alle paginas gelezen maar kan ik ook alsnog iets betekenen? ik hoor/lees het graag
geweldig!! dan ga ik ook even aan de slag! ik laat jullie morgen weten wat ik allemaal heb kunnen doen (moet nu namelijk gaan werken dus kan niet veel doen)
Boh, ik heb zelfs over jullie gedroomd vannacht, wat ik nog allemaal zou kunnen doen. Zelfs al een hele vakantie gepland voor jullie in mijn dromen. Ik voel me zo klote dat ik op financieel gebied niks voor jullie kan betekenen op dit moment. Maar ja, zaterdag kom ik je dvd's brengen en die 2 traningspakjes voor Lex. Ik ga ook nog mijn kasten na of ik nog etenswaren dubbel heb staan. Maar ik ga mijn duimen overuren laten draaien voor Roy vandaag!!! Spannend!!! X Vera
hahah als alles voorbij is dan willen we een weekend weg maar dat zal ook wel een jaar of 2 duren ff rust hebben van alles wat de afgelopen jaren gebeurd is met al die ziekenhuis toestanden met de kids. Dan nodig ik je dan uit kan je meegaan mss win ik ooit de lotto maar dat gaat niet gebeuren want ik speel niet mee Gezellig zaterdag bedoek!
ik wilde de link van marktplaats hierop zetten maar hoe doe ik dat dat ze allemaal de advertenties in beeld komen? want als link krijg ik gewoon marktplaats.nl ik heb er een paar dingen al opgezet moet vanavond nog veel dingen erop doen. ben alles tussen de door aan het doen
Misschien is het slim dat mama beer even in haar advertenties "bekijk op de kaart" weghaalt want nu kan iedereen zien waar ze woont. Dit i.v.m. haar privacy. Tenzij ze er zelf geen probleem mee heeft natuurlijk.