Bedankt voor je reactie maar zo bedoelde ik het niet helemaal Meer de vraag voor welke jaargetijd zij kleertje heeft in maatje 92 Onze jongste zoontje zit nu in maatje 86 maar in de zomer heeft hij toch echt wel 92 nodig dus misschien niet handig neergezet van mijn
We hadden het net over de voedselbank...omdat wij dr wel eens wat naar toe hebben gebracht van kleren en extra eten zodat ze dat konden verdelen maar wat ik me nu afvraag zullen we daar dan wel recht op hebben als er echt geen mogenlijkheid meer is of mag dat ook niet als je "officieel"in dienst bent. het is nog niet nodig maar ik ben altijd een die vooruit loopt op allerlei dingen. Ik wil altijd veel informatie hebben in het geval dat
ok thanx heb het even veranderd. Wel zo handig. ik heb toen een keer een telefoon verkocht via marktplaats en die was nog gesealed in doos en al met kassabon erbij. En we hadden hem hier samen getest de koper en ik..hij heeft toen de zegel op de doos verbroken en hij deed het perfect na 2 weken kwamen ze zeuren dat ie kapot was aan de deur:S. Hij zat ook opeens vol met krassen en beschadigingen en hij wilde ze geld terug...maar heb ik dus toen niet gedaan want ik heb hem verkocht in perfecte staat. maar die is wel vaak langs geweest
@ Mamabeer, mag ik ook je rekeningnummer en adres, wil je zowel een donatie doen als een leuk pakket opsturen! Met zijn alle zullen we jullie er door heen slaan! Dikke knuffel
Zo hee, al 15000 keer bekeken dit topic Ik heb de laatste dagen meegelezen Mamabeer en het is vreselijk in wat voor situatie jullie zitten. Fijn dat er dan zo'n forum is met lieve mensen die jullie willen steunen zodat je iedergeval de maand weer doorkomt! Ik kan je niks geven behalve een virtuele knuffel want ik weet hoe het is om in zo'n situatie te zitten, ik tel de dagen af totdat het hier weer einde van de maand is, heb maar wat rekeningen terug laten boeken omdat ik anders geen boodschappen kon doen Hoe ik het volgende maand doe moet ik ook maar weer bekijken, het is heeeeeel zuinig aan doen en dat is niet fijn maar het is even niet anders! Het frustrerende is wel dat het buiten ons schuld om is, zowel bij jullie als bij ons, heb je het nou zelf gedaan dan is het "eigen schuld dikke bult" maar dit is zo oneerlijk allemaal... Maar goed, ik hoop dat ook voor jullie de zon weer snel gaat schijnen en dat alles goed komt! Dikke knuf!
mamabeer.. wil je mij je bankrekening geven?? ik wil dat je dit weekend hheerlijk extra dingen kan haalen om een fijne avond te hebben, zonder daat je een tv hhebt!! wil je mij je gegevens geven?
meid ik kan je op dit moment helaas niets geven maar zo gauw als ik me loon heb probeer ik ook wat over te maken...
Als alleenstaande moeder weet ik hoe moeilijk het financieel kan zijn , daarom wil ik ook wel wat doneren ( alle beetjes baten ) ik stuur je een pb/tje en hoop dat het snel weer wat beter gaat voor jullie , dikke knuf voor jou en je gezinnetje ...
Heb je nog iets gehoord over de werkmogelijkheid voor je man??? Heb niet alles gelezen, hoop dat het uitgewerkt heeft!
nog steeds goed bezig ladyssssss he ben eigenlijk wel benieuwd wat het eind bedrag is dadelijk ( maken ze bij goede doelen ook altijd bekend hihi ) hele dikke kus mamabeer !! ly