Help mamabeer! Wie wil er een donatie van 1 euro doen? of minder? alle hulp is welkom

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Indd allemaal nog steeds goed bezig..!!

En net zoals lydia errugg benieuwd maar logisch als t niet bekend gemaakt gaat worden :)

2. babs81

babs81 Niet meer actief

Hoop dat ze zoveel heeft, dat ze haar maandlasten kn betalen, en uiteraard genoeg eten heeft voor hun en de kids

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik stuur haar iig een boodschappen pakketje toe met houdbare dingen die ze normaal ook gebruikt, en doneer 50,- :)
    Is geen geheim toch? Dikke knuffel meis voor jouw en je gezinnetje dat het maar snel wat rooskleuriger er uit mag komen te zien!

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik vind het ook geen geheim maar snap best dat er sommige mensen zijn die dit liever voor zichzelf houden hoor..

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik ook hoor.. maar daarom kan ik het nog wel neer zetten! ;)
    Ga morgen boodschappen doen inclusief voor mamabeer.
    Fijne avond allemaal

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik ben het maar zoveel is echt niet nodig..ik vind het echt super lief!

ik wil best bekend maken op het eind hoeveel het is maar dan moeten degene ff een prive bericht sturen lijkt me beter niet? omdat er nog meer mensen met problemen zijn en ik niet de enigste ben ben ik bang dat ik daarmee iemand kwets.

ik weet niet meer wie het vroeg maar we hebben wel goed nieuws gehad maar wachten op telefoon of het ook door gaat maar is weer net zoveel hoop als bij de uitzendburo's dara moet je ook altijd wachten op telefoon...al vallen we ze wel om de dag lastig met een telefoontje:D

7. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    en gelijk heb je! dat heb ik wel geleerd :D hoevaker je ze belt hoe sneller ze werk voor je hebben hoor haha op n moment zijn ze dat gebel echt wel moe en denken ze geef die lastpost n baan zodat we van m af zijn :D:D

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja we waren van plan om om de 2 dagen ze allemaal te bellen en dan 1 keer in de week gewoon langs te gaan dat ze het gezicht niet vergeten. ik wil nooit als uitzenburo medewerker werken:D

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @ babs onze tv stopt 12 maart nog een dikke week hebben we. Maar ik denk niet dat we het erg gaan missen we gooien gewoon wat dvd's in de speler:D wij hebben zowiezo een filmobsessie sommige films hebben we wel 30 keer gezien ofzo

trouwens :) ik wil heel graag op iedereen andtwoorden maar ik vergeet soms mensen terug te beantwoorden op het topic. Als jullie ideen hebben voor een baan ofzo mogen jullie me ook pb-en want soms lees ik en dan wil ik op iedereen reageren en de helft ben ik dan al vergeten..niet dat jullie denken dat ik de berichten negeer;)

10. babs81

babs81 Niet meer actief

wat zal je het druk hebben mamabeer!!;)
    maak je geen zorgen hoor!!!
    doe maar ff rustig aan.. je hebt genoeg aan je hoofd

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ja zou ik ook zeker doen hou ze maar warm! :D en ik bedoel getuigt alleen maar van wil toch??

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb een mail gekregen voor de jumperoo die ik op mp heb staan maar ik weet bij god niet wat ik maximaal aan dat ding kan verdienen...wat zal ik vragen?

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nieuw kost ie nog 189 en echt oud kan die niet zijn gezien ze nog geen 3 jaar in de winkel liggen en als die er verder perfect uitziet en goed werkt zou ik er zeker 80 a 90 euro voor vragen..

14. babs81

babs81 Niet meer actief

wrom hou je hem niet meid....

15. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    tja ik zou m ook proberen te houden.. je krijgt er nooit meer voor terug wat je ervoor betaald hebt en daarbij kan je m dadelijk nog goed gebruiken...

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ik wil wel en Quinn vind hem ook zo geweldig maar we moeten gewoon dingen opofferen ik heb meerdere dingen op marktplaats staan waar ik zo iets heb van dat wil ik eigenlijk niet weg doen maar we moeten nu wel. al moet ik me bankstel gaan verkopen volgende maand...je gaat gewoon denken wat brengt nog wat op

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik snap het wel hoor meis denk dat iedereen het had gedaan als het nodig was en hey als het dadelijk weer goed gaat kan je eventueel een andere kopen!
    mijn ouders hebben vroeger ook in een crisis gezeten mijn pa bijna failliet en op alle meubeltjes en kerstcadeautjes voor ons (wat al niet veel was) stonden prijzen... maar het komt goed hoor geloof me! mijn vader heeft nu een succesvol bedrijf dus er is hoop meis!

18. babs81

babs81 Niet meer actief

BEWAAAAAAAAAR DIE DinGEn... als IK jou volgende maand kan helpen!! mailen!! je kan niet dingen weg doen, wat emotioneel wel veel meer waard is dan 90euro;)doe het bij dingen die je kids nIET willen... en JULLIE niet nodig zijn!!!oke???
    ik ben er 100%

19. babs81

babs81 Niet meer actief

ook heftig voor jullie geweest jeetje!!!:$

20. babs81

babs81 Niet meer actief

ook heftig voor jullie geweest jeetje!!!:$maar in deze tijd niet meer nodig vind IK!! zie internet forums!!! kom op!!!:)

Deel Deze Pagina