ik kan me er gelukkig niets van herrineren ik was ten eerste te jong denk ik en te tweede hielden ze het goed verborgen voor ons maar het heeft me ouders toen zeker n klap gegeven want het was niet eens hun schuld... maar je merkt het nu soms wel hoor ze geven echt niet zomaar geld uit ze gaan echt verstandig met hun geld om...
maar wat ik er mee wou zeggen hun hebben ook de afgrond gezien maar zijn er hartstikke uitgekomen dus ik weet zeker dat het jullie ook lukt!!!
ok ik ga hem eraf halen heb meteen meer rust in me maag. Dan ga ik dat proberen pas op het allerlaatst
doe dat maar meis!!! probeer de emotionele spullen te bewaren! nou voor ons was het niet zo erg we hadden toen nog geen weet ervan maar nu ik zelf n kind heb kan ik me voorstellen dat ze door een hel zijn gegaan toen.. maar het is helemaal goedgekomen! ook dankzij barmhartige mensen hoor de boekhouder (die op dat moment uitliefdadigheid voor me pa de boekhouding deed) kwam op n avond en zag het en heeft alle kerstcadeautjes voor ons betaald! mooi dat er nog zulke mensen bestaan he...
Veraenroy gaat me zaterdag helpen alles erop te zetten op mp..alles even uitzoeken en kijken wat ik ervoor kan vragen. Ik verkoop niet vaak via mp koop normaal alleen
Meissie's ik ben een beetje ziekjes en uit bed gekropen om te kijken op het topic. hopelijk morgen in orde en dan lees ik alles terug ... kus!!!!!!!!!!! En ook voor Jeem22, ik was ineens strontziek vanmiddag. XX tot morgen dames! ik ga mijn bedje opzoeken.
tweemeisjes beterschap! duik lekker je bed in ik zie je wel weer verschijnen op msn als je beter bent en nu je bed in!!
@mamabeer: Jeetje wat erg meid! Wij zitten op dit moment ook een beetje in de shit..Maar de 25e krijg ik weer geld en dan maak ik een kleine donatie naar je over!! Hopen dat jullie er snel uitkomen..!
ik moet ff wat kwijt ik ben echt boos en ook wel verdrietig tegenlijk!!!! we kregen vandaag de brief van het ziekenuis in Eindhoven voor mijn hartoperatie! Hier in Heerlen zeiden ze me dat het zeker een half jaar tot een jaar zou gaan duren voordat ik terecht kon i.v.m de wachtlijst. en nu moet dus al 15 april komen. Ik wil de operatie zeker weten maar had toch dat half jaar wel fijn gevonden voor voorbereiding. Alles zit tegen dit jaar en we zijn pas in maart!!!! Ik heb normaal eigenlijk op vrijdag was en strijk dag maar daar heb ik vandaag geen zin meer in....stomme brief!!!
Mamabeer dat is toch geweldig!!! Je was je zo druk aan t maken over je aanvullende verzekerening maar die zal nu deze kosten wel dekken! Snap dat het opeens dichtbij komt maar super toch dat de wachtlijst niet zo lang blijkt te zijn!! Ik snap niet dat je dit nu zo negatief ziet eerlijk gezegt. Iedereen is je zo aan het helpen en ook kwa gezondheid wordt je nu geholpen dat is toch geweldig. enne het is al 5 maart
ja ik zie het niet echt negatief maar ik ben gewoon bang dat er iets mis gaat en dan had ik ff tijd voor er op voor te bereiden en ik ben zooooo bang voor die operatie ja haha maart ik had het al veranderd ik leef in het verleden
Ik denk dat hoe langer wacht hoe enger het voor je wordt allemaal. Deze stress is misschien nog wel gevaarlijker allemaal. Heeft je man al bericht terug gekregen van zijn oude baas?
ik wel blij dat ik geholpen word dat zeker...maar zo'n operaties zitten vol met risico's en we hebben 3 kids en dan ben je nog extra bang ervoor. Zo had ik het niet eens bekeken met het cz dat is wel fijn
nee nog niet maar we hebben net weer alle uitzendburo's gebeld en we worden vandaag of morgen door eentje terug gebeld of ie iets voor hem heeft kunnen betekenen meer zei die niet wel weereen positief bericht
Hey mamabeer, Wat fijn dat je zo snel geholpen kan worden...!! Je angst is heel begrijpelijk het is niet zomaar een ingreep en dan ook nog eens nu het allemaal niet zo lekker gaat..!! Maar idd zoals iemand hier al eerder zei hoe langer het duurt hoe banger je word meid! Als het straks voorbij is ben je blij dat het eerder kon.