dan laat ik het direct weten.. heel lief van je! je bent een schat!! iedereen eigenlijk op het forum is lief!
meiden, ik was er vanmiddag niet Was met de meiden buiten.. lekker even rond enzo. Voor degene die willen Pb-en, het mag ondertussen denk ik ook naar mamabeer zelf worden gedaan. Want zoveel word er niet meer gemailt.... xxx
wij vonden het ook super gezellig! Je hebt een super leuk gezinnetje en als je het leuk vind kom ik of wij nog een keertje langs!
jazeker of ooit eens naar jou als het beter gaat. Jullie zijn super aardig en ik hoop dat jullie snel een kindje zullen krijgen...de wonderen zijn de wereld nog niet uit mss raak je wel spontaan zwanger. voeld eme daar wel rot onder dat je tussen 3 kinderen zat en het voor jou zo moeilijk is maar Quinn was helemaal verliefd
oh maar je hoeft je helemaal niet rot te voelen hoor! het komt als het komt! En we houden moed! enne quin is echt een schatje, daar ben je meteen verliefd op!
hey mamabeer hoe gaat het je man had hij al iets gehoord van uitzend bureau ? (ik lees er toch niet overheen he ?? ) echt super om te lezen dat iedereen zo lief is om waar kan te helpen !!! dikke knuffel
Ik ben bij haar geweest vandaag. Maandag krijgt hij van het uitzendbureau meer te horen. Ze willen wel dat hij een baan krijgt waar hij langere tijd kan werken anders zitten ze over 2 weken weer met hetzelfde probleem. Dus maandag horen ze meer van het uitzendbureau.
Ik zit ff mee te lezen. En denk tjonge tjonge waar mensen zich al druk om maken. Om een donatie van een levensmiddelen pakket. Poeh. En dan die hele discussie erom heen. Ik denk dat men vrij is om te geven, en of dit nu 1 of 2 euro is, of dit een a of b merk is. En dat mamabeer nog probeert verantwoording af te leggen. Denk ik meisie je heb wel belangrijker dingen aan je hoofd, om het een ieder naar de zin te maken. Denk dat het belangrijker is dat mamabeer, de maand goed door komt. En dat het met haar gezondheid goed gaat. Kan zelf helaas niets doneren. Wij zitten ook iedere maand te goochelen om uit te komen met ons geld. Wil je alleen heel veel sterkte en succes wensen. Moest het toch ff kwijt, sorry.
hey gisteren heb ik echt een gezellige dag gehad was wel ff fijn! we hebben van alle kleren foto's gemaakt maar het waren er zoveel dat we er niet aan toe gekomen zijn die op mp te zetten. We hebben afgesproken om het weekend zeg maar voor ons te houden en er niet mee bezig te zijn vandaag gaan we ff naar m'n ouders en dan de hele dag niet erover praten en een filmpje te kijken thuis. Vera heeft ons films meegenomen voor het hele jaar door te komen hihi.
hihi fijn dat t begin er gemaakt is .. en ookwel beter om er niet contant mee bezig te zijn ( ookal zal dat wel moeilijk zijn.. ) morgen ofso mooi alles op MP zetten en dan hopen dat het snel verkocht is allemaal !! fijne dag toegewenst ! xx