Help mamabeer! Wie wil er een donatie van 1 euro doen? of minder? alle hulp is welkom

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey meis
    ik las je topic en in wil helpen!!!! ik weet alleen niet goed hoe! ik kan helaas geen geld naar je over maken. onze leuke pup heeft de pinpas op gevreten om dat ons zoontje die heeft gegeven ;)
    ik kan wel kijken of ik iets van een pakket met boodschapjes kan maken!
    zeg maar dan regel ik dan morgen gelijk voor je

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja dat dachten wij ook dat we er recht op zouden hebben. me moeder was vandaag gaan informeren en omdat hij officieel nog in dienst is krijgen we het niet ookal krijgt hij geen loon. Woont je moeder nog steeds in het huis van vroeger?

Ze moeten die wetten eens gaan veranderen in nederland.

3. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik wou dat ik iets voor jullie kon doen.
    maar wij kunnen zelf ook onze rekeningen niet betalen.
    heb er zelf al stress van.
    hopelijk heeft je man snel weer werk en gaat alles dan weer goed

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Misschien een idee om een soort strijkdienst aan te bieden? Lees dat hier regelmatig op ZP.. Als je er de tijd voor hebt (en een strijkplank en ijzer uiteraard;)) dan zou je een briefje bij de supermarkten kunnen ophangen.. Veel zal het niet opbrengen denk ik, maar alle beetjes helpen..

5. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Super topic! pb is onderweg!

6. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

ik pb je ook even

(duurt wel paar daagjes loon van mijn man komt over een paar dagen binnen);)

dikke knuffel

7. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat van mij komt ook "pas" donderdag omdat ik dan salaris heb gehad ;) Maar alle beetjes helpen!!!

8. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

9. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Wat een geweldig topic, als de hele wereld nou eens zo was voor zijn medemens zou het een STUK gezelliger zijn!:D

Ik ga ook doneren, al zit ik zelf al meer dan een jaar zonder werk en verdient manlief ook niet genoeg voor ons drieën..lekker belangrijk vergeleken met dit! GO alle lieve ZP'ertjes!:D

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Is er misschien iets wat ik voor iemand anders kan doen? ik weet niet wat maar wil graag iets terug doen? iemand in de buurt die mss een oppas nodig heeft of iets anders wat ik kan doen. Voel me best machteloos.

Ik ga zo even een boek lezen voordat ik naar bed ga even rustig worden van alles.Het senario blijft door me hoofd gaan met wat als...naderhand de energie word afgesloten of dat we op straat staan...zover is het nog niet maar ik zie alles al voor me...dat alles waar we zolang voor gewerkt en gespaard hebben opeens weg is

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

mamabeer ik wil je heel veel sterkte wensen met alles .. Het is dat ik persoonlijk financieel niets kan missen anders had ik je echt wat gegeven, het enige wat ik je eventueel zou kunnen geven zijn kinder kleertjes maar weet niet of je daar op zit te wachten en of je er wel behoefte aan hebt ...

Nogmaals heel veel sterkte meis !

en sorry dat ik je financieel neit kan helpen ...

En @Tweemeisjes: Wat ben je toch een top mens om dit te organiseren ! Ik wist dat je een goed mens was maar nu bewijs je jezelf maar weer dat nog beter dan een beter mens bent ...

Super dit !

( en uiteraard super dat er zoveel mensen mee werken )

12. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Inderdaad!
    Ps. wat een SUPER mooie banner en site. Wow!
    Wat ben je creatief met foto's (wil ik ook leren) haha, kan wel iets psp-en maar niet zo goed.

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb heeeel veel kleren al het enigste wat ik echt nog kan gebruiken is voor Lex een broek maat 104 die heeft in z'n korte school gaan tijd al 10 broeken met gaten gemaakt maar dat kan ik denk ik ook wel aan de oma's vragen. Ik had je trouwens beloofd dat ik je de dvd van new moon zou versturen maar schaamde me heel erg om te zeggen dat ik geen geld had voor het te verzenden. Zodra het lukt stuur ik hem op hij ligt al klaar.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mocht het echt zover komen, komen jullie maar bij ons:) Beetje ver rijden maar goed.. Nee even serieus.. Morgen gelijk overal even achteraan.. Energiemaatschappij, waterbedrijf, woningbouw/bank i.v.m. huur of hypotheek, mobiele telefoonprovider, noem maar op.. Ook al zou je man morgen een baan krijgen heb je elk geval alles al geregeld, hoef je daar aan het eind van de maand niet nog achteraan..

Sterkte meis, hoop dat je een beetje kan slapen..

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    heb je zo'n groot huis dan:D
    ja vanaf morgen begint alles weer van voren af aan vroeg eruit en op pad en alles regelen. We gaan zowiezo iedere dag de uitzendburo's bellen dat ze zo gek van ons worden dat ze zoiets hebben van geef die mensen snel een baan we worden er gek van:D en dan nog eens extra langs gaan voor te vragen. Wij zijn niet geobserdeerd door werk;) ik heb net ff z'n cv naar ikea gestuurd...je kan daar zo online solliciteren:D morgen gaan er een stuk of 30 brieven de deur uit naar allemaal bedrijven..het moet toch wel lukken. onze buurman solliciteerde bijna nooit en heeft ook opeens een baan

16. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Thanks!:D Site ben ik niet zo tevreden over atm, maargoed.

Ik heb 't trouwens geleerd op forums, heb er eentje die nog leden aan neemt dus als je wil pb ik 'm wel! Kun je 't ook leren:D

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    welk psp-forum zit jij heart? mss dat ik je al eerder op een forum ben tegen gekomen. Nu doe ik het niet meer met 3 kids krijg ik het niet geregeld om sávonds nog te gaan pspen ik heb er de rust niet meer zo voor...lees nu meestal een boek. Eerst iedere dag op zwangerschapspagina maar sinds me gezondheid probeer ik ieder minuutje wat ik krijg ff rustig de gaan zitten of even liggen

18. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Lieve schat, maak je niet druk om die gekke dvd ... ;)

vind ik echt niet erg ...

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    meiden ik ben naar me bedje toe...morgen de oudste naar school en dan de andere 2 boefjes bij oma afzetten en dan weer solliciteren

slaap lekker:)

Deel Deze Pagina