Welke bank is dat dan? Weet ik dat ik daar nooit mijn geld neerzet. Personeel geeft informatie over derden door aan derden? Hier klapperen mijn oren echt van! Ik wil dus echt GRAAG weten welke bank dat is, want dit is gewoon schandalig!
hij is thyis bedrijf van majolinos is gebeld en ze hebben nog lang geen mensen nodig dus alweer verkeerde hoop ik vind het alleen heel rot van mensen dat ze denken dat ik alles verzin ofzo. En dit doet mij heel veel pijn!!!
elk callcenter heeft trouwens wel personeel nodig.. als ik ff snel baan nodig heb loop ik daar altijd naar binnen en de volgende dag start ik.. niet geschoten is altijd mis
Ik trek me dit soort zaken altijd aan.(van jongs af aan) wil niemand de mond snoeren...echt maar wel beschermen.trek me de situatie echt aan.heb dr ook op hyves en daar ook de blog gelezen. Tja, het is absoluut geen aanval ik heb dit topic ook geopend. Puur uit goede bedoelingen voor het gezin. Maar goed.. Ik wist niet dat er zoveel vraagtekens bij haar stonden. X
Ik zou zeggen.. Verduidelijk dan het een en ander. Kwebbel heeft het daarstraks mooi verwoord. Sabs vragen zijn toch ook duidelijk? Daar is niks gemeens aan dat mensen opheldering willen.
Vacature Verkoop Medewerker Vodafone Maastricht - Unamic HCN in maastricht, hij kan het altijd proberen. Ik dacht dat ik het ook niet kon. Maar was er uiteindelijk zo goed in dat ik het team leidde ( weleens die krantjes voor goede doelen gezien met advertenties.. die maakte onder andere ik )
Ik vind het oprecht jammer dat het niet gelukt is bij dat bedrijf en dat hij op korte termijn wel iets kan vinden.
Sjorsje: Zou je kunnen zeggen om welke bank het gaat? Want ik meen het dat ik dit gewoon schandalig vind...
ok hij heeft gebeld alles uitgelegd en de man zei dat hij niet kon helpen want hij had niet veel werk en moest zelf ook overleven en heeft ook al mensen moeten ontslaan. Er was niet veel te bespreken want hij had gewoon niks. Hij heeft wel overmorgen een sollicitatie gesprek bij een bedrijf via het uitzendburo maar wat willen jullie hebben zodat jullie me geloven aangezien sommige denken dat ik nep ben of iets in die trend willen jullie me bellen moet ik een screencap maken van me rekening? wil iemand me adres om langs te komen om door alle papieren te neuzen mag wel hoor ik ben niet zo
Dat van callcenters is waar, ik heb bij HCN gewerkt als supervisor en je kan er zo aan de slag. Ze betalen niet geweldig maar alles beter dan niks toch?
owja en ik heb rabobank in het geval dat je daar werkt geef ik je wel via pb me gegevens door mag je ff kijken
Lijkt me niet dat zij bekenden er op een publiek forum 'aan gaat naaien'. Snap wat je bedoelt, maar overal gebeuren zaken die niet horen. Daarnaast gaat het hier ook niet om.
Ik vraag toch ook niet hoe haar bekende heet? Als je hier kunt neerzetten dat een bekende zoiets doet, dan kan ze ook aangeven om welke bank het gaat anders had ze niks moeten zeggen... Want zulke reactie's kan je krijgen.