Help mamabeer! Wie wil er een donatie van 1 euro doen? of minder? alle hulp is welkom

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
  2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    #842 mamabeer, 11 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2010
    hier alles als degene met zn bank verhaal het niet geloofd of wat

ik ben voluit ik woon in de xxx mijn rekeningnummer is xxx rabobank jaja. Voor mijn telefoonnummer kunnen julliue ook ff pben. Als julie dat van me man willen hebben kan ook. Willen jullie ook nog de rekening van mijn kids hebben is oomz owat leeg omdat we alles eraf hebben moeten halen voor dingen te betalen. Dus degene met die bank..je kunt nu dus zeggen dat je neit bij de rabobank werkt. Zo ik heb het helemaal gehad ik zit er helemaal doorheen op dit moment en ik heb geen zin om mijn vent nu te gaan uitleggen waarom ik op dit moment huilend achter mijn pc zit. ik verwijder dit zo want mijn gegevens hoeven niet voor altijd op het net te zijn.dus schrijf het even op en controlleer

3. MvN

MvN Niet meer actief

Ik vond het ook echt super om te doen. Ik maakte de krantjes voor jantje beton, hartstichting en de cliniclowns. Het laatste jaar ook de opkikker. Bij mij ging het op een gegeven moment zo makkelijk dat ik niet eens meer aristo uitgeverij erbij hoefde te zeggen. Ik zeid allen, Hallo met Rosalien.. Ohjaaa die krantjes.. doe maar t zelfde als altijd.. :D

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    En weer geen antwoord..

5. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Vosje2000? ik ? waar heb je het over...WAT moet ik beantwoorden dan.

6. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Niks als je niet wilt, maar op vrijwel alles kon je eerder ook antwoorden, dus ik dacht wellicht kun jij antwoorden als zij het niet doet.
    Maar misschien weet jij het antwoord ook niet.

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve mamabeer dit hoef je niet te doen. Verwijder aub je gegevens NU meteen.
    Laat de mensen toch aub. Vragen krijg je altijd maar helaas zitten er ook gewone oproerkraaiers hier op het forum.

@all: lees het woord oproerkraaiers nu niet verkeerd. Ik bedoel hier echt niet de mensen mee die kritische vragen stellen maar wel diegene die van alles gaan roepen en dan snel weer verdwijnen. Zo ontstaan er alleen maar ellende en dat heeft mamabeer al genoeg.

8. MvN

MvN Niet meer actief

Dit zou 2meisjes niet moeten beantwoorden maar mamabeer.. tweemeisjes kan dat ook neit weten denk ik..

9. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Jee, zeik niet zo! Als je geen geld wilt geven of je gelooft het niet; doe dat dan lekker niet. Ik mag aan nemen dat iedereen hier volwassen is en voor zichzelf PRIMA kan nadenken of zij wel of niet doneert. En als jij dat niet doet, prima! Maar hou dan verder je mond dicht, in plaats van dat kinderachtige gestook. En kom niet vol met zelfmedelijden dat je het allemaal goed bedoeld, want dat doe je dan blijkbaar niet; je loopt iemand zwart te maken. Terwijl je geen enkel besef hebt of het verhaal daadwerkelijk klopt of niet.

En degene die beweert dat er zogenaamd een bekende bij de bank werkt die zegt dat dit niet klopt; Dat zuig je óf uit je duim óf die 'bekende' van je zal snel ontslagen worden.

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    O, wat vind ik dit jammer zeg. De hele tijd loopt dit topic prima en ineens dit. Wat prrrsam ook schrijft blijf weg als je twijvels hebt maar ga niet dit topic lopen verzieken.

11. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Nee, daar heb ik geen info over.
    Dit loopt gewoon echt uit de hand. Mamabeer haal gewoon je gegevens weg joh!

12. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Heb je het tegen mij? :(

Ik wil gewoon graag duidelijkheid.

13. MvN

MvN Niet meer actief

gegevens heeft kwebbeltje al weggehaald.. moet ze ook niet hier neerzetten.. sommige mensen kunnen er fout mee doen :)

14. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik zie er niet echt een vraag in maar ik denk dat je bedoeld waarom we niet reageerde over dat verre weg. Maar dat hebben we wel gedaan we hebben gebeld maar omdat wij zo zeker ervan waren dat hij die baan zou krijgen via het uitzendburo de dag erna hebben we gebeld. En er is niks bij dat bedrijf zoals ik net al zei.

En callcenter moet je ook maar kunnen niemand weet hoe mijn man is.. Als je 12 jaar in de bouw hebt gewerkt is dat een hele klap voor je. hij heeft zelfs bij dingen gesoliciteerd die die niet leuk vond maar het was wel iets en toevallig hebben we bij verschillende callcenters gesolliciteerd waaronder vodafone

15. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik geloof dat ze helemaal niemand een antwoordt schuldig is. Ze hoeft zich toch niet te verantwoorden tegenover jullie. Jullie hebben ook niks gedoneerd of wat dan ook dus hebben er eigenlijk ook helemaal niks mee te maken.

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wat voor beroep had hij? Mijn broer is een of andere hoge pief bij een bouwbedrijf, ik kan hem eens vragen of ze wat hebben. Al weet ik niet of die door het hele land zitten

17. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Onder andere, ja.

Want? En dan? Wat is zij jou verschuldigd dan? Niets toch, je hebt denk ik ook niet gedoneerd, dus ik zou me als ik jou was nergens zorgen om maken.

18. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Jeetje zeg!!
    Wat een verwijten!:(

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Lieve mensen,

In goed overleg met Mamabeer hebben we samen besloten dat het beter is om dit topic te sluiten.

Mamabeer en familie....ik hoop dat er snel betere tijden voor jullie aankomen.

Mochten er nog vragen zijn over het sluiten mogen jullie mij Pb-en.

Kwebbel Moderator

Deel Deze Pagina