@Mamabeer! Heb je haar naam genoteerd? zo van, ,, Nou, MIEP, ik zal maar op je woordjes passen anders kun je naar je baan fluiten!'' Jeetje ,wat laag!
pardon!! welke instantie is dan dan. ik zal ze eens even bellen zijn ze helemaal van de pot getrokken daar ( sorry ben heel erg heet gebakerd vandaag en ook nog eens ongi)
nee ik had niet goed geluisterd naar dr naam helaas. Ik heb dezelfde reactie bij het cwi gehad...toen vroegen ze waarom we 3 kinderen hadden genomen met mijn medische problemen...ja goh alsof ik zou weten dat ik erna van alles krijg??? van te voren nog nooit ergens last van gehad altijd gezond geweest.ik weet toch nu ook niet wanneer ik weer ziek ben alsof ik dat kan voorspellen
nuon was het ik denk ik ga eens bellen voor een betalings regeling..ik heb nog nooit probblemen gehad met nuon maar vind dit wel erg laag
lieve mama beer. ik ben aan het denken he om sbs aan te schrijven (hartvan nederland)maar jij moet het daar wel mee eens zijn. gewoon met rede dan er ook nog hele hele lieve mensen zijn die zonder mekaar te kennen toch wel iets willen doen voor een ander.
Wanner ik naar een instantie bel vraag ik altijd. ,, Mag ik u naam noteren?'' Zo heb ik al heel wat gezeik voorkomen met name een rekening wat wij mochten annuleren volgens PIET Blaat (voorbeeld) Twee weken later lag er een brief van UPC op de mat, of we even 300 euro konden betalen Dankzij de naam, kwamen we verder. Vaak gebeurd dit vanuit een Callcenter en tja.. hoe dan ook kwam het goed. Ook vraag ik wel eens een bevestiging via de post of mail En waarom? Omdat ik ze niet meer vertrouw. @mamabeer. Laat mensen lekker lullen. echt! ze durven wel mensen oordelen snel .(dat doe ik ook, en jij ook) Het is pijnlijk maar dat hoef je niet te pikken. Het gaat hen niets aan hoeveel kinderen jullie mogen krijgen of wat dan ook. En als je hulp nodig hebt ik bel die LAMZAK wel even voor je op
goed idee amfy! als we dat nou met een heel stel doen, dan moeten ze wel! dus misschien een standaard brief opstellen en die rond sturen! ps ik moet ff mijn nieuwe auto ophalen (nou ja oude auto heel verhaal!) en ben vanmiddag ergens weer terug! dan zal ik wel eens kijken wat ik voor je kan doen!
jullie mogen overal een brief voor opstellen maar als ze met een filmploeg ofzo komen mogen ze de kinderen niet filmen want ik wil ze er niet te veel bij betrekken
Wie gelooft dat de goedheid in mensen niet bestaat moet maar eens hier op zp komen kijken......... Ben trots op alle meiden hier die voor een ander opkomen...en mamabeer je hoeft je nergens voor te schamen hoor ...dit kan iedereen overkomen.. en alle hulp is jullie van harte gegunt.
Ik heb ook een donatie gedaan hoor Wat moeten jullie je machteloos voelen! Ik hoop dat jullie met alle donatie's weer wat ruimte krijgen
bestaat hart in aktie nog? die reactie van nuon is gewoon ronduit schandalig! ookal zou het zo zijn met jouw gezondheid dat jij dat kon voorspellen voordat je kids kreeg, wie denkt zij wel niet dat ze is om daar iets over te kunnen zeggen?!
ik zal eens proberen on een goede brief samen te stellen en ik doe lotte/jan even pben of we de naam van de pagina mogen noemen ( ben zo terug)
ik heb alleen niet zo'n tv hoofd. Ben nogal een verlegen persoon op gebied van foto's en video haha. We willen wel meteen ons huis verkopen zodra hij een inkomen heeft en wat achter de hand hebben en gehuurd gaan zitten zodat als dit nog eens gebeurd we gewoon de huur op kunnen zeggen en zolang bij iemand anders kunnen gaan wonen