Help mamabeer! Wie wil er een donatie van 1 euro doen? of minder? alle hulp is welkom

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

bedankt jan/lotte!

ook geen slechte reclame voor de site toch, kijk eens wat een lieve mensen hier zitten!

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    de uitkering word niet verstrekt omdat hij officieel nog in dienst is en dus eigenlijk oficieel een inkomen heeft van boven de 1200 euro en vanaf 1200 euro krijg je als partner neit nog een uitkering erbij.
    Geloof me wel hebben alles al afgelopen het enigste wat ons nu nog helpt is als een gek solliciteren:D

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Rammel, ik begrijp het helemaal hoor ;)
    Maar zoals tweemeisjes zegt: nu wordt er iemand geholpen. Als iedereen zo denkt als jij (niet negatief bedoelt hoor, want er zijn meer manieren om mensen te helpen ;)) dan wordt er niemand meer geholpen op zo'n manier.

Ik doe liever een donatie waarvan ik het gevoel heb dat het gelijk op de goede plaats is dan een donatie aan een stichting waarvan een deel naar de directeur gaat met zijn villa en 5 auto's aan huis bij wijze van spreken. (moet zeggen dat ik ook aan stichtingen donatie's doe, maar de donatie die ik vandaag heb gedaan voelt beter ;))

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@mamabeer, meid ik hoop dat je zo in iedergeval al een stuk geholpen bent met al die lieve donaties!!!

Groetjes laura

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Geacht heer/ mevrouw,
    Graag wijs ik u op het volgende. Ik ben een actief lid van een forum. Zo te zeggen, zwangerschapspagina .nl Hier is van de week een topic geplaatst door een lid die een groot probleem heeft. Haar man werkt al 12 jaar voor het zelfde bedrijf en sinds 2 maanden is de baas dus spoorloos en deze betaald dus ook geen lonen uit. Ze moeten rond komen met 3 kinderen (waarvan 2 in de luiers) van let wel 0 euro. Overal waar ze kunnen aan kloppen krijgen ze nee te horen omdat meneer nog steeds “in dienst is”bij zijn baas. Zelfs bij de energiemaatschappij die je beldt om alles uit te leggen word er glas hard gezegd: dan had je het bij een kind moeten laten!! Te belachelijk voor woorden, ze weten dit toch ook niet van te voren! Als hecht forum zijn zijn er een hoop meiden die dit niet over hun hart kunnen verkrijgen. Daarom zijn wij een actie gestart voor dit gezin. Mensen kunnen een donatie doen of spullen, kleding etc geven. Ze staat altijd voor iedereen klaar en nu staan wij ( vanuit het hele land) voor haar klaar.

Ik vind dat jullie als Hart van Nederland zijnde, best aandacht mogen schenken aan het feit dat er zo iets kan. Ook al kennen wij elkaar niet persoonlijk en alleen via een forum. Toch hebben wij deze actie op touw zetten om kosten wat het kost dit gezin te helpen!

Ik heb de brief even aangepast. Sorry Amfy ik bedoelde het echt niet vervelend.

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    meiden ik moet even verder met mijn huishouden en de kids:) zal tussen door even spieken.

Iedereen heel erg bedankt alleen de mailtjes met ideeen doen al goed:D

7. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ik bedoel ook geen uitkering voor je man, maar voor jou. Omdat jij arbeidsongeschikt bent, kun je een WAO aanvragen. Waar staat dat dan dat je partner boven de 1200 verdient dat jij geen WAO kunt krijgen? Ik heb namelijk even op internet gezocht, maar zie dat nergens staan...

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja die bedoel ik ook die hebben we 2 maanden geleden al proberen aan te vragen maar de wet in nederland is dat zodra je partner over de 1200 euro zit heb je pech en krijg je niks.het was anders geweest als we allebei apart woonde en niet getrouwd waren

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb m verstuurd ;)
    Enne Nynke 1 verbetering ( Niet lullig bedoeld )
    Toch hebben wij deze actie op touw zetten om kosten wat het kost dit gezin te helpen! ( zetten moet gezet zijn )

Liefs

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

@nynke vat het niet vervelend op hoor;) ik ben dan ook wel zo dat ik het gewoon vraag van doe jij het even ;)

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    bedoel je dan niet de ww?

want idd als je arbeidsongeschikt bent heb je recht op wao hoor!

hoop het voor jullie!!
    wat een vreselijke situatie waarin jullie zitten!
    en wat een geweldige lieve dames hierzo allemaal!!!

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oow ok , wat lastig zeg!!!
    jullie staan echt met handen in haar.... (of hoe zeg je dat..)
    hoop voor jullie op betere tijden! heel veel sterkte!

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Wat zetten jullie neer als onderwerp?

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh ik vind het echt helemaal super hoe 'veel' mensen op dit forum zo goed kunnen helpen !

en ook super dat die brief naar sbs is ! hoop echt van harte dat ze er iets mee doen !!

je bent n schat mamabeer , en hoop dat je ventje heel snel (liefst vandaag ! ) een nieuwe baan heeft !!

xxxx

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    woa ww wajong allemaal al geprobeerd. Geloof me we hebben echt alles al geprobeerd. ik heb dadenlijk volgens mij een telefoonrekenign dat wil je niet weten en dan nog het tank geld erbij..

Roy is terug hij is net terug hij is verder weg van huis gaan solliciteren. Familie is nu op hun werk aan het na vragen voor werk of een opening

17. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Misschien kun je naar de voedselbank? Daar kunnen ze je ook helpen!

18. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik heb het mailtje al verstuurd! heb gewoon geachte heer/ mevrouw als onderwerp!! dus dat is sowieso 1 :p

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb er neer gezet tip hartvan nederland

Deel Deze Pagina