Dames. Alles geprobeerd is ook geprobeerd! geen uitkering is geen uitkering. hoe dan ook, veel dingen kunnen worden geregeld.. maar nogmaals is dat ff afzien qua geld!!!!! sommige dingen komen pas later aan bod. (verder kijken voor werk enzo) mamabeer is nu het meest geholpen door een donatie (denk ik dan maar)
1 goed telefoontje terug gehad een neef van Roy heeft op z'n werk nagevraagd en probeerd wat te regelen of hij daar mss kan werken
rammel: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/183714-omdat-iedere-cent-telt.html ook stond er laatst bij te koop aangeboden/gevraagd een topic (kan t even niet terug vinden) met een lijst van spullen die mensen aanboden voor mensen die het financieel moeilijk hadden. het is op dit moment mamabeer die het nodig heeft, er zijn kinderen kinderen in het spel, en deze situatie is voor haar gezin pure onmacht. het is niet zo dat ze zelf te veel geld hebben uitgegeven aan een vakantie of auto en nu de rekeningen niet kunnen betalen. de meesten hier kennen mamabeer als een onwijs lieve vrouw die ook voor anderen klaarstaat als zij kan helpen. volgende keer is het misschien iemand anders die onze hulp nodig heeft, en dan zouden de meesten het ook doen lijkt mij, op welke manier ze dat kunnen. maar zoals gezegd, er is niks verplicht. kan je reactie ook wel begrijpen hoor, en helaas komen financiele problemen te vaak voor (helaas ook hier), maar persoonlijk zou ik iedereen proberen te helpen die zon verhaal heeft, en is het niet: mamabeer wel, maar een ander niet.
ow en hij verteld net dat ie bij een uitzendburo is geweest Pegas heet het en die sturen de cv direct door naar meerderen in een keer mss handig voor mensen die ook werk zoeken gaat wellicht wat sneller via zoiets. en nu wachten op telefoontjes
dat kan wel zo zijn maar weetje wel hoelang het duurd voor e daadwerkelijk dat geld ontvangt? maaaaanden....
als je onder mijn geopende topics kijkt staat gratis/aangeboden ertussen die heb ik toen geopend toen we nog goed zaten
dat bedoel ik precies, je bent een goed mens en verdiend deze ellende niet! wel erg freaky dat het topic wat ik bedoelde dus uitgerekend door jou is geopend! heb ze ook gemaild hoor, maar vraag me wel even iets af, als sbs er daadwerkelijk iets mee wilt doen, hoe weten ze dan wie ze waar moeten bereiken
Maar dat is wel voor de maandelijkse terug gave! Dat is nu dan 200 euro per maand! Van af gelopen jaar krijg je dan in juni! Krijg je verder geen toeslagen dan?
heffinskorting heb ik al is 168 euro in de maand maar deze maand zalmik niet merken dat ik het krijg helaas.