Het leed dat KPN heet....

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik moet het echt even van mij afschrijven.

Al vanaf mei vorig jaar hebben wij problemen met KPN. Door een simpele wijziging in onze gegevens, is van alles mis gegaan.
    3 maanden hebben wij geen internet en telefonie gehad, alles ging goed tot het moment dat wij gingen verhuizen.

Vanaf september vorig jaar wonen wij hier. In dat ruime half jaar hebben wij sinds 1 maand internet en telefonie.

Wij hebben al bij allemaal 'speciale' afdelingen gelopen. Er zijn al 2 klacht brieven gestuurd. De laatste is aangetekend verzonden ( 2 weken gelden ) met het verzoek om binnen 2 weken te reageren.
    Wat nu dus weer niet is gebeurt.
    De volgende stappen zijn dus de geschillencommissie en een advocaat.
    Dat ga ik nu ook inschakelen, maar ik word er zoooooooooooo gek van.
    Hoeveel belkosten wij al kwijt zijn aan de kl*te klantenservice. Ik ben echt nog nooit zo onbeschoft behandeld als daar.
    Er is ontelbare keren opgehangen als ze met niet konden helpen, ik ben uitgelachen, uitgescholden etc. ( gelukkig heb ik de namen! )
    En al die tijd ben ik netjes gebleven.
    Maar na vanochtend.... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

Ik heb opnieuw met ze gebeld, of dat er ooit nog een reactie op mijn klachtenbrief zou komen. Die gozer lachte me uit 'U stuurt een klachtenbrief en stelt ook nog eisen?
    PARDON!? Snotbongel! :x heb hem toen flink de waarheid verteld.
    Zo ga je toch niet met je klanten om?
    Ik heb nog nooit zo'n klantonvriendelijke maatschappij meegemaakt als KPN. Echt verschrikkelijk!

Maar goed, ze hebben blijkbaar een achterstand en ik 'mag' (aardig hé) over 1.5 weer een keer bellen.
    Nu eisen wij nog al een flink bedrag aan schadevergoeding, dus zo happig zullen ze er niet op zijn.
    Wij hebben trouwens nog NOOIT een excuus gekregen van KPN, echt nog geen 1 keer.
    Dit loopt nu al bijna 1 jaar. Er staat al een klacht open vanaf september 2009, dat mag toch ook niet?

Hier meer mensen op het forum die, helaas, dezelfde ervaring met KPN heeft?
    Moet zeggen dat voor die tijd, die bijna 4 jaar dat we al klant waren, helemaal geen gesodemieter met KPN hebben gehad.

Sorry voor het lange verhaal, maar het is onderhand een dagtaak geworden dat geouwehoer met KPN. Maar ik zal vechten tot het bittere einde, desnoods in de rechtszaal!

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ik ga het hele verhaal niet neerzetten hier maar kpn komt ook ons de neus uit. We proberen al 3 maanden ons interactieve tv abbo op te zeggen omdat het heel slecht werkt bij ons. Maar na zoveel toezeggingen hebben we.......... je raad het al: NOG STEEDS INTERACTIEVE TV!!! Ik word er gek van.....

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Ik heb alleen problemen met mn Digitenne TV, maar dat heeft bijna iedereen.
    Als er een scooter langs rijd, dan stoort ie!
    Verder hebben we een dongel van KPN (gebruiken we niet)
    Daarmee ben ik eens naar duitsland geweest ( grens van NL ) daar heeft hij dus 't duitse netwerk opgepakt en ik heb hier totaal geen melding van gehad, terwijl dat wel zo hoort te zijn!
    Na een aantal weken kreeg ik de factuur binnen en aangezien ik van niets wist, schrok ik me rot!
    425,- euro voor 2 dagen internet gebruik!!

Ik heb natuurlijk direct gebeld en gezegd dat dit niet kon kloppen.
    En geen melding oid binnen heb gehad, dit werd meteen in behandeling genomen en een klachtenformulier over gemaakt!
    3 weken dr na kreeg ik bericht. Ik hoefte niets te betalen...

Ik werd wel netjes behandeld! Als ik jou was zou ik gewoon naar een hoger iemand vragen en daar even uit spui-en..
    Wel erg slim, dat je alle namen heb van de medewerkers!!!

4. wannie

wannie Niet meer actief

Ik heb ook wel eens probs gehad met kpn maar dat is altijd netjes opgelost.
    Dit kwam door de tenaamstelling en het adres.
    Kpn koppelt alles aan het adres en niet aan de persoon zelf (zo is het me dat toen vertelt.
    Ben er inderdaad 3 maanden mee bezig geweest. Meerdere malen nieuwe aanvraag ingediend samen met de klantenservice maar elke keer werd het weer tegen gehouden.
    Ik werd het ook zat en toen kreeg ik iemand aan de lijn met een geniaal idee. We maken een nieuwe nummer aan (ben naam kwijt en het is geen klantnummer)en dan moet alles goed komen.
    Inderdaad toen kwam alles goed binnen 2 weken had ik alles weer werkend:D

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou dat beloofd wat...
    Over 20 dagen zouden ze internet moeten komen aansluiten op onze caravan... (voor als we er in de zomer heen gaan en mn man thuis werkt...euh...op de camping werkt)
    Hopelijk gaat t net zo makkelijk als dat we het konden bestellen.
    We krijgen ook die tv dinges van hun (ben ff naam kwijt) of is dat digitenne? :)
    En ik denk dat er daar weinig brommers rijden dus dat komst vast wel goed...hoop ik.
    Mn moeder heeft er iig nog geen klachten over over het internet en de tv. Maarja ook nog niks met de klachtenservice te maken gehad.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Mijn moeder heeft meer dan een half jaar problemen gehad met kpn.
    Uiteindelijk heeft ze een speciaal nummer gekregen (gewoon nummer wat geen geld kost) en via dat nummer een vaste medewerker die met het probleem aan de gang is gegaan.
    Uiteindelijk is het na een half jaar opgelost, ze heeft toen 8 maanden lang geld gekregen voor haar abbonement ter compensatie.

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    waarom ga je niet naar elders. de kpn is echt bagger.en ze hebben altijd gelijk. wat je ook doet probeerd of zegt. je krijgt nooit je gelijk.

8. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Nu even een positief verhaal: wij hebben al jaren internet plus bellen (omdat het met ons internet/belgedrag de goedkoopste was) en hebben nog (bijna) nooit problemen gehad, zelfs niet rond onze verhuizing. Met de verhuizing had alleen onze Experiabox het begeven (was inmiddels al een oud dingetje), maar nadat we gebeld hadden werd de nieuwe box gelijk de volgende dag al bezorgd. Ze kunnen het dus blijkbaar wel! Bizar dat het dan bij anderen zoveel gedoe moet opleveren.

9. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Heb niet alle reacties gelezen maar wij zijn weggegaan bij KPN vanwege vergelijkbare problemen.

KPN vergoedt trouwens je belkosten he ;)
    De volgende keer als je ze belt moet je aangeven hoeveel minuten je ongeveer gebeld hebt met ze en dan storten ze een bedrag op je rekening of houden ze het van je nieuwe factuur af ;)

10. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hmmmm, ik ben dus niet de enige die zich groen en geel ergert aan de KPN. Wij zijn er nu eindelijk vanaf, maar daar heb ik heel veel moeite voor moeten doen. Bellen, bellen, bellen en nog eens bellen naar dat dure nummer van de helpdesk. Nee, mevrouw, u bent niet op de juiste afdeling, bel maar opnieuw. Nog eens bellen.... nee mevrouw (zelfde verhaal) en de derde keer doodleuk teruggestuurd worden naar de afdeling die ik als eerste aan de telefoon had. Bel volgende week maar weer, dan kunnen we u helpen (not). Nu is het geregeld -zeker weten? ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in- zeker weten, u krijgt volgende week een bevestiging (not).
    Het heeft me dus behalve moeite en ergernis ook nog eens best veel geld gekost. En hoezo kunnen ze uitgerekend bij een bedrijf als KPN -dat alles met telefonie te maken heeft- niet doorverbinden??!!
    Al met al ben ik twee maanden bezig geweest met bellen om ons abonnement opgezegd te krijgen en hebben ze me ook nog eens dubbele kosten in rekening gebracht. Grrrrrr!!!!:x
    Ik ga dus NOOIT meer terug naar de KPN!

Zoooooooo, dat lucht lekker op!:D

11. adi

adi Niet meer actief

Ik zou ten eerste METEEN opzeggen en overstappen naar een andere maatschappij.

Vervolgens niet naar de klantenservice bellen over je klachtenbrief, maar met de klachtencommissie. Wat een baggere klantenomgang zeg!

O ja, en ik zou zeker een melding maken bij die TV-programma, hoe heet het ook alweer?? En dan lekker met naam en toenaam van alle medewerkers die je zo behandeld hebben (sorry maar klanten uitschelden????)

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Opzeggen gaan we zeker doen, nadat wij onze schadevergoeding hebben ontvangen.
    Heb al eerder geprobeerd op te zeggen, maar dat was een nóg groter fiasco.
    Dus, eerst een schadevergoeding en daarna een maatschappij zien te vinden die mij bevalt en die de opzegging regelt. Ik heb dat dus 1 keer eerder geprobeerd en dat was helemaal 1 groot drama.
    KPN die de lijnen niet vrij wilde geven, nieuwe aanbieders die ons niet over konden nemen. Niemand wist van iets.
    Dus daar begin ik even niet aan. Eerst dit maar afhandelen ;)

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ohja, Kassa en Radar heb ik ook al gemailed en op de hoogte gesteld.
    Het enige wat wij nu nog kunnen doen is naar de geschillen commissie gaan ( wat al loopt ) en de advocaat, loopt ook al :)

Deel Deze Pagina